poniedziałek, 30 września 2013

Astor kredka i konturówka 2w1

Dziś przyszła pora na kolejną a zarazem ostatnią rzecz otrzymaną od drogerii internetowej ezebra.pl
Jest to:

ASTOR KREDKA I KONTURÓWKA KHOL KAJAL GLAM GREEN 94

 Co pisze na temat tego produktu ezebra.pl :
Eyeliner i konturówka w jednej kredce.
Miękka kredka do oczu. Nie brudzi. Nie rozmazuje się. Bardzo łatwo się nakłada, idealnie podkreśla kontur oka.
Delikatna aplikacja - wygodna do stosowania wokół oka.
Miękka konsystencja zapewnia doskonałą aplikację.
 Data ważności 30 miesięcy od otwarcia
opakowanie  pełnowymiarowe
wyprodukowano w: Włochy
Moja opinia:
Prawda jest taka, że praktyczne na co dzień nie używam kredek do oczu. Jednak takie połączenie 2w1 mnie zaciekawiło, tym bardziej, że jest to Eyeliner i konturówka w jednej kredce. 
Moje odczucia na temat kredek do oczu są mieszane. Za każdym razem przy ich zastosowaniu, rozmazywały się i długo się nie utrzymywały.
No cóż.... 
Jakie są moje odczucia?
Kredka rozmazuje się lekko, jednak pozostaje na powiece przez parę godzin co jest znaczącym plusem.
Jest wygodna w użytkowaniu, faktycznie delikatnie się ją nakłada.
Niestety jednak moje zdanie na temat kredek się nie zmieni. Nie jestem ich wielką fanką i chyba nie będę :P
Tylko zastanawia mnie jedno.......... co połączenie Eyelinera i konturówki w jednym daje?
Dodatkowo kolor zielony nie przypadł mi do gustu, jednak na stronie ezebra.pl dla chętnych wybór kolorów czy kredek z innej serii jest wielki.
Warte dodania jest to, że cena takiej kredki to 2,90 zł (80% oszczędza się kupując w sklepie ezebra.pl)

Moim niezbędnikiem na każdy dzień jest Eyeliner w płynie :) o którym pewnie jeszcze wspomnę :) 

Używacie kredek do oczu? macie swoich ulubieńców?
buziaki :*

27 komentarzy :

  1. mam chyba identyczną z avonu a z drugiej str cień. kolor taki sam a kosztowała ok 20 zł. przepłaciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest ta drogeria, można tanio kupić dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również muszę napisać do tej firmy ;)

    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ten kolor akurat spodobał, z tego co widzę to nie taka typowa zieleń tylko trochę złamana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor ;) jestem ciekawa czy taki by mi pasował ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że natknęłam się na twojego bloga - genialnie -Obserwuje i mam nadzieje, zę wpadniesz > calyns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi kolor się podoba
    lubie takie głebokie odcienie zieleni

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek :) ja bardzo lubię i polecam żelową kredkę z avonu super shock

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś bardzo rzadko używam tego typu kredek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena świetna!
    Ale ja mam już swojego ulubieńca wśród kredek - Dr.Hauschka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja fanką kredek nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na codzień też wolę eyelinery, jednak o kredkach nie zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kredek używam rzadko, ale ceny w tym sklepie są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog :)
    Obserwujemy ? ( Odpowiedz u mnie) :D
    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, ja wolała bym czarną ale to jest tylko moje zdanie :*
    http://foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za zielonymi kredkami. Moje oczy są zielone, więc nawet by mi nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę używać kredki do szkoły :( Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak to zacznij jak nie to zignoruj :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chętnie sprobuję:) obserwacja?
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor kredki bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy chciałabym mieć kreskę na powiece o takim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do dziś nie umiem namalować kreski kredką. Robię je cieniami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam Cię do udziału w malinowej akcji - październik miesiącem maseczek vol. 2. Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna kredka ale kolor nie mój też wolę w płynie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo rzetelne recenzja:)

    Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym konkursie:)

    OdpowiedzUsuń