poniedziałek, 9 września 2013

Garnier - intensywna pielęgnacja

Hey :)
Dziś przyszła pora na moją recenzje tonizującego mleczka do ciała Garnier.
Mój kolejny nabytek ale tym razem kupiony w Polskim sklepie :)

Co pisze na opakowaniu:
Tonizujące mleczko do ciała
Skóra, której brakuje jędrności

Czy mleczko Garnier Intensywna Poielęgnacja Ujędrniajaca Skórę jest stworzone dla mnie?
Tak, jeśli pragniesz jednym przyjemnym gestem nawilżyć i ujędrnić swoją skórę.
Czym się wyróżnia?
Stworzone na wzór prawdziwego koktajlu energii: trwale nawilżam skutecznie ujędrnia skórę. Jego sytrusowy zapach i nietłusta formuła mleczka-żelu natychmiast ujędrnia skórę. 
To udowodnione: już po 7 dniach skóra jest odmieniona. Widocznie bardziej jędrna, zdecydowanie bardziej elastyczna.
Jak działa?
Jego bardzo swieża nawilżająca formuła zawiera mieszankę unikalnych wyciągów z owoców (grejpfrut, kiwi, jabłko) znanych ze swoich stymulujących właściwości. Jest wzbogacone w kofeinę, dzięki czemu jego stosowanie ułatwia drenaż skóry dzień po dniu.

Garnier Skin Naturals to:
Pierwszeństwo dla naturalnych składników, pozyskiwanych dzięki metodom, które pozwalają zachować ich jakość i czystość.
Kosmetyki testowane dermatologicznie, aby zapewnić ich maksymalną skuteczność i tolerancję dla skóry.
Skład:
Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat., Cyclopenthasiloxane, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Actinidia Chinesis/Kiwi Fruit Water, Citrus Grandis/Grapefruit Fruti Water, Pyrus Malus/Apple Fruit Water, Caffeine, Methylsilanol Mannuronate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium hydroxide, Xanthan Gum, Benzyl Benzoate, Imidiazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum/Fragrance, Alpha-Isomethyl Inone, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool.

Moja opinia:
Plusy
- wydajny,
- opakowanie poręczne,
- zamykany na klik,
- dobrze się rozprowadza,
- świeży, delikatny, cytrusowy zapach,
- żelowa konsystencja,
- cena około 14/20 zł,
- lekko ujędrnia.
Minusy - brak :)

Produkt bardzo fajny :) nie ma wad :) dla mnie idealny :)
Co myślicie o tym produkcie?:)

7 komentarzy :

  1. Nie miałam ale bardzo ciekawie się zapowiada i najważniejsze jest wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tylko ten balsam w czerwonym opakowaniu i był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go dawno temu i bardzo mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. po tej recenzji na pewno kupię ! Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie
    www.thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od niedawna stosuję produkty tej firmy i musze stwierdzić, że jestem bardzo zadowolona :) Z pewnością go kupię (jeszcze go nie próbowałam) :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale wszystko co z Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń