poniedziałek, 23 września 2013

Lakier do paznokci - ASTOR

Lakier otrzymany do testów od drogerii internetowej ezebra.pl urzekł mnie :)
Nie tylko samym kolorem, ale też wytrzymałością i zapachem, który pojawia się zaraz po pomalowaniu paznokci.

Co pisze http://ezebra.p o tym produkcie:

                                                          Astor Fash'n Studio Fruity Scent
kolor: 085 różowy
Lakier dzięki pełnemu nasyceniu pigmentów daje gwarancje uzyskania perfekcyjnego koloru, dokładnie takiego, jak w buteleczce.

PRODUKT JEST NOWY,ŚWIEŻY ,ORYGINALNY
data ważności : 24 miesiace od otwarcia
opakowanie  6 ml

Kupując na ezebra.pl oszczędzasz 80% w porównaniu do średniej ceny rynkowej tego produktu.

A oto jak się prezentuje:



 Moja opinia:
+ świetna pigmentacja,
+ zapach owoców, który jest wyczuwalny i utrzymuje się kilka godzin po pomalowaniu,
+ jedna warstwa starczy by pokryć idealnie paznokieć,
+ pędzelek ułatwia rozprowadzanie lakieru, 
+ wielki plus za cenę, która jest bardzo niska 3,99 zł,
+ dość wytrzymały - nawet po moich porządkach domowych, lakier jest nienaruszony.

U mnie spisał się 5/5 :)
Polecam :)

15 komentarzy :

  1. śliczne masz pazurki i lakier też jest ładny
    ostatnio przeglądałam sklep internetowy ezebra,
    szkoda że maja mały asrtyment
    a ceny faktycznie są u nich zaskakująco niskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor :D
    Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i bardzo lubię, ale nie wiedziałam, że jest z pachnącej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pazurki i lakier ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Lubię różowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor :) i jakie długie paznokcie już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest zajefajny :) Paznokcie muszę przyznać też masz super, mnie niestety szybko się łamią w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Astora mam zielony i faktycznie jest świetny, a ten kolor który masz również cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna cena, chętnie bym wypróbowała ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor. Genialne są te lakiery,
    Paznokcie masz prześliczne. Zazdraszczam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek! No i kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń