wtorek, 17 września 2013

L'OREAL Paris - tonik do twarzy

Dziś moja kolejna recenzja tym razem toniku do twarzy z L`Oreal. 
Oczywiście moja kolekcja w domu tych produktów jest ogromna ale ten musiałam kupić i sprawdzić jego działanie :)

Co pisze na opakowaniu:

Innowacja: po raz pierwszy L’Oréal stworzył Tonik Komórkowy wzbogacony o Kwas Hialuronowy, silny składnik nawilżający naturalnie obecny w skórze, oraz Aktywator Komórkowy, aby intensywnie nawilżyć skórę i odsłonić nowe komórki na jej powierzchni. Źródłem młodości skóry jest tworzenie się nowych komórek, jednak z wiekiem spowalnia się tempo ich odnowy. Martwe komórki mogą nawarstwiać się na powierzchni skóry. W rezultacie traci on blask i jednolity wygląd.
Tonik Komórkowy Derma Genesis L`Oreal Paris odświeża skórę i ją pobudza. Natychmiast staje się gładka i pełna blasku.


Moja opinia:

+ dobrze oczyszcza,
+ nawilża,
+ delikatny zapach,
+ po zastosowaniu skóra staje się gładka,
+ wydajny,
+ daje uczucie świeżości,
- / + delikatnie się pieni,
- / + cena około 22 zł/200 ml,

- skład.

Skład:
AQUA/WATER, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, ALCOHOL DENAT., BENZOIC ACID, BENZYL ALCOHOL, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, DECYL GLUCOSIDE, ...... METHYLPARABEN ...


Podsumowując jeden z lepszych produktów jakich miałam :)
4,5/5
Buziaki :*:*:*

9 komentarzy :

  1. Fajny on, pewnie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam zamiast toników hydrolaty. tak się przestawiłam jakoś

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ma alkohol, nie używam takich toników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się nad takim, ale w końcu skusiłam się na żel do mycia twarzy też L'oreal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że nawilża i daje uczucie świeżości.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za tonikami..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na razie dwa toniki, które muszę pokończyć :D

    OdpowiedzUsuń