piątek, 27 września 2013

MANHATTAN CLEARFACE COVER KOREKTOR 70 VANILLA

Manhattan Clearface Cover Stick 
 antybakteryjny korektor dla każdego typu skóry

Kolejny kosmetyk do przetestowania, otrzymałam od ezebra.pl
Bardzo przydatny, gdzie ostatnio zaczęłam rozglądać się nad zakupem jakiegoś a tu taka niespodzianka :)
Co pisze ezebra.pl na swojej stronie:
 Produkt ten niezawodnie pokrywa niedoskonałości bez zatykania porów.
Wodoodporna formuła działa również przeciwzapalnie oraz łagodząco.
Rdzeń korektora zawiera aktywne składniki dla najlepszego efektu antybakteryjnego.
Wysokie stężenie tych aktywnych składników w korektorze wzbogaca dotychczasowe działanie antybakteryjne - dla widocznie czystej skóry.
Właściwości:
- widoczne 2 fazy przeciwko pryszczom,
- perfekcyjne krycie nierówności i zaczerwień,
- niezawodne działanie antybakteryjne,
- wodoodporna struktura rewelacyjna dla sportowców i na upalne dni.
TERMIN WAZNOSCI   12 miesięcy od otwarcia
stan: produkt fabrycznie nowy
opakowanie 12 ml


Moja opinia na temat tego produktu:
+ kolor idealny dla mojej skóry,
+ idealnie się wtapia,
+ lekki, nie widać go na skórze,
+ wydajny,
+ dostępny w 4 kolorach,
+ utrzymuje się długo na twarzy,
+ nie przesusza skóry,
+ trwałe opakowanie,
+ działanie antybakteryjne; w moim przypadku sprawdził się,
+ dostępność,
+/- cena za 12 ml to około 16-17 zł ALE w sklepie zebera.pl już tylko za 3,89 zł ( aż nie mogłam uwierzyć że istnieje taka wyraźna różnica )

  
Czytając różne strony, opinie na temat tego korektora są podzielone. Jednym świetnie on służył innym gorzej. Ja znalazłam się w tej pierwszej grupie. Ciężko stwierdzić komu podpasuje.....czasem trzeba się przekonać na własnej skórze.
Buziaki :* 

50 komentarzy :

  1. moi hitem jeśli chodzi o korektor jest dermacol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. korektor by mi się przydał, byłam dziś na zakupach,ale z glowy mi wyleciało
    ehhh , skleroza

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie róznica w cenie bardzo duża

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku miesięcy szukam idealnego korektora, bo cera często płata mi figle, ale poszukiwania trwają... Spróbuję niedługo tego, skoro taki tani przez tę stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna firma ;pp
    Założyłam niedawno bloga i byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła komentarz ;p Obserwacja za obserwację ? Ja jak coś to juz obserwuję ;* Pozdrawiam xd http://sofucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nigdy nie miaąłm okazji spotakć sie z tą firmą , wgl jestem uprzedzona do takich korektowór, wolę takie w formie fluidu. Ale ,że nie jest właściwie drogi to moze się i na niego skusze?

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie brzmi obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatna recenzja i ciekawy post :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak skończy mi się mój obecny korektor , na pewno wypróbuje ten : ) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie , jeśli tak : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię korektorów w takiej formie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post ; )
    Muszę kiedyś wypróbować ten korektor ;)

    Zapraszam: http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa recenzja :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zwolenniczką korektorów w pędzelku.

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba sprobowac!

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz go widzę ;) Będę musiała koniecznie kiedyś wypróbować :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. może się skuszę, wydaję się być dobrym.
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam identyczny korektor do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety , nie używam korektora , ale recenzja fajna + obserwuję (liczę na rewanż )

    Zapraszam do konkursu :
    http://oli-olli.blogspot.com/2013/09/jesienny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam okazji o nim usłyszeć, ale brzmi naprawdę ciekawie. Potrzebowałabym jedynie znacznie jaśniejszego koloru. :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie używałam ale słyszałam,że jest całkiem ok;))

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie się prezentuje:)

    może obserwujemy??:*) pozdr:*)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy produkt ;p
    obserwuję ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. o..muszę wypróbować :)
    obserwujemy?
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda fajnie :D obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też z chęcią zaobserwuję :)

    http://crazy-moustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy wydają się być wspaniałe <3 \
    Obserwuje i liczę na to samo;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba zainwestuję w ten korektor :D

    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  34. oo, a szukalam jakiegos fajnego korektora :3
    dzieki <3

    xoxo


    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja na pewno się odwdzięczę!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://fashion-juicee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę sobie kupić ;)
    może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    bigeers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się skusze :*
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  38. nie widziałam jeszcze nigdzie kosmetyków z ich firmy ;o

    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie słyszałam o tym korektorze, ale wydaje sie fajny :) Ja mam swój ulubiony z miss sporty.
    obserwuje rownież :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja go bardzo lubię

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czyli 50% szans, że się spodoba -ale za cenę z ezebra - warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. w Pepco widziałam go za 7,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam go ale niestety moja skóra jest dość wybredna :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe i przydatne recenzje :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super recenzja, dzięki niej zakupiłam ten korektor i jak narazie nie mam do niego zastrzeżeń :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje :)
    Pozdrawiam :)
    Follow back? :)
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie chyba byłby za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wolę korektory w płynie, ponieważ używam je wyłącznie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń