czwartek, 5 września 2013

Nowa współpraca

Cześć dziewczynki :)
Zaczynam swoją nową współpracę z http://ezebra.pl/ czyli z drogerią internetową, za co bardzo dziękuje firmie za okazane zaufanie i możliwośc testowania produktów.
Do testów dostałam 4 kosmetyki jednak ze względu, że znajduję się obecnie poza granicą Polski testy rozpocznę już za około tydzień.
Też nie jestem w stanie zrobić zdjęć otrzymanych produktów ale jak tylko wrócę to to zrobię :)

A może jesteście fankami strony http://ezebra.pl/ i coś już zamawiałyście? 
Produkty są firmowe i każdy znajdzie coś dla siebie :)

19 komentarzy :

  1. Gratuluję współpracy :)
    Również współpracuję :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie tez dzisiaj doszla paczuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje :*
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja dzisiaj otrzymałam własnie pierwsza paczuszkę do przetestowania i jestem bardzo zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Sklepu jednak nie lubię. Mam go stacjonarnie i fuszerka na maksa jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. współpracowałam z Nimi, i nie jestem zadowolona. zawierając współpracę zaznaczyli że będzie ona na dłuższy okres i co miesiąc będziemy dostawać kosmetyki , - skończyło się na pierwszej paczce , później słuch po nich zaginął.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, ja nie miałam do czynienia z tym sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!
    Udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! :)
    Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  10. noo super ;D pokaż co masz ;D

    OdpowiedzUsuń