środa, 11 września 2013

Paris, Paris, Paris .....

Paryż zaliczony :)
Wycieczka jak najbardziej się udała :)
Cały dzień w Paryżu, ahhh piękne miejsce. Miasto bogatych, zamożnych ludzi, ale jak miło było zatracić się w nim :)
Wrażenia pozostaną na zawsze i to same miłe wspomnienia.
Jadąc do centrum Paryża, moim oczom ukazała się wielka firma LOREAL - dodatkowa atrakcja :)
A zdjęc mam tyle, że ho ho ho  :) oto kilka z nich :








Jak pogoda w Polsce? :)
Jeszczę trochę i już wracam :)
 Buziaczki :*:)

12 komentarzy :

  1. Zdjęcia super :) A wjazd na sam szczyt jest mega ekscytujący :) U nas w Pl przynajmniej u mnie ciągle pada... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh świetne zdjęcia:) niestety u nas pogoda nieciekawa, ale mam nadzieję, że to chwilowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pogoda straszna bynajmniej u mnie dzis:( pada i zimno;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się chyba nie odważyła wjechać na szczyt wieży :P mój lęk wysokości jest duży

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej jak pięknie :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dwa razy w Paryżu i za drugim razem już nie jest tak fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas w Polsce pogoda w kratkę :P ale Ci zazdroszczę, ja jeszcze nie byłam w Paryżu ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wycieczka, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wieża jest wielka, widać to z perspektywy jadących autobusów, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż Ci zazdroszczę :)

    obserwuję i zapraszam do mnie: http://zafrikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kochana zazdroszczę Ci:)
    Też bym tak chciała
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń