środa, 2 października 2013

Akcja Maliny .........

Akcja Maliny: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek SEZON 2,

czyli zadbajmy o naszą cerę.
Taka akcja była już organizowana rok temu, jednak ze względu że jeszcze nie istniałam w świecie blogowym nie wiedziałam nic .... o niczym :D
Ale widząc podobne akcje staram się brać w nich udział a jeszcze po otrzymaniu zaproszenia tym bardziej.

Dziękuje Kasi z bloga http://kasias1980.blogspot.com/ 
za miłą propozycję wzięcia udziału w zabawie :)


Na czym polega ta akcja:

Czas trwania: PAŹDZIERNIK 2013

Cel akcji jest niezmienny:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady akcji:
1. Zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki.
2. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu i napisz kto Cię zaprosił.
3. Zaproś do akcji 5 osób.
4. Umieść baner w bocznym pasku z linkiem do Akcji MALINY
Zastanawiając się, stwierdziłam, że troszkę tych maseczek mam a skoro je mam to wreszcie wypadałoby je pokazać :D Zazwyczaj brak czasu czy totalna "niemoc" sprawiło, że trochę się ich uzbierało a to jest idealny czas by je zużyć :) w końcu !
Do akcji zapraszam:
oraz wszystkich, chętnych :)

17 komentarzy :

  1. dziękuje za zaproszenie :) może się przyłącze :) choć ostatnio to tylko glinki robię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa akcja <3
    Rzadko jednak stosuję maseczki, bo nie mam konkretnego sposobu.

    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja :D Przynajmniej mobilizuje człowieka do systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja, ja właśnie też mam kilka maseczek których nie pokazywałam na blogu. Chyba dołączę do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za zaproszenie do zabawy:) być może skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, muszę obadać swoje zapasy maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przedłużenie akcji to świetny pomysł. dzięki niej zaczęłam regularnie nakładać maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe wyzwanie ale nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna akcja :)
    chętnie wzięłabym udział, ale nie jestem systematyczna jeśli chodzi o maseczki itp :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna akcja ;D
    ja lubię maseczki, ale niestety brak czasu nie zawsze pozwala mi na chwilę relaksu i zapomnienia z maseczką na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna akacja!:) Super post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez się skuszę na październikowe regularne maseczkowanie :) !

    OdpowiedzUsuń