piątek, 18 października 2013

Beta - skin / W trosce o zdrową skórę

Co to jest ? jest to WYRÓB MEDYCZNY 

 Formuła wyrobu medycznego Beta-Skin Natural Active Cream opiera się na odpowiednio wyważonym zestawie naturalnych substancji aktywnych: betaglucanie pozyskanym z owsa, estrach wyższych kwasów tłuszczowych z oleju lnianego, oleju kokosowym i srebrze koloidalnym.

Moje testowanie tego produktu dopiero się rozpoczyna, a dokładnie nie ja sprawdzam działanie Beta - skin a mój brat, który od lat ma problemy ze skórą. Mam nadzieje, że w końcu natrafił na wyrób medyczny godny dłuższej uwagi a przede wszystkim skuteczny.

Szybkość działania jest uzależniona od jednostki chorobowej jak i predyspozycji osoby.
Dlatego trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać ..... na mam nadzieje widoczną poprawę :)

 
PRZEWIDZIANE ZASTOSOWANIE WYROBU
Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy
PRZECIWSKAZANIA DO STOSOWANIA
Nie można stosować wyrobu u pacjentów, u których występuje nadwrażliwość na którykolwiek ze składników wyrobu. Nie można stosować wyrobu na uszkodzoną i/lub ze znacznym przerwaniem ciągłości skóry. Nie można stosować wyrobu, jeśli ten rodzaj wspomagania leczenia jest przeciwskazaniem lub jest niewystarczający.

SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść niewielką ilość kremu na czyste, suche dłonie i delikatnie, równomiernie rozprowadzić na dokładnie
oczyszczone części ciała, przeznaczone do kuracji. Należy stosować codziennie, na dzień jak i na noc.


W książeczce którą otrzymałam razem z próbkami są przedstawione efekty stosowania Beta-Skin Natural Active Cream. Różnica jest bardzo widoczna i można śmiało stwierdzić, że to działa. 
Ale jednak poczekam ..... z wielką nadzieją, że się nie zawiodę :)
 

SKŁAD
Aqua,Cocos Nucifera(Coconut) Oil, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Palmitate, Caprylic/Capric Trigliceryde, Stearyl Alcohol, Steareth-7, Stearateh-20,Glyceryl stearate,Ceteareth-20, Glycerin, Oat Beta Glucan, Avena Sativa(Oat)Kernel Extract, Phenoxyethanol, Ethylhecylglycerin, Sodium Dehydroacetate, Citric Acid, Ascorbyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Lecithin, Paraffinum Liquidum, Parfum, Silver
Więcej na stronie http://betaskin.pl

 Czy Beta - skin jest Wam znane? A może znacie już jego działanie? 
:)

17 komentarzy :

  1. ja włąśnie oddałam kuzynowi i kazałam się smarować i mam nadzieję że mu pomoże

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczęłam testować na moją strasznie przesuszoną skórę po toniku z kwasem

    OdpowiedzUsuń
  3. ja równiez stosuję od ok 2 tyg i jeszcze nie będę się wypowiadac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jakie będą efekty testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tego produktu, ale widzę że dużo ostatnio o nim na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też smaruję, ale póki co nic nie daje mi to.. ;)

    Kochana, jeśli mogłabym prosić o jakąś małą wzmiankę w notce na temat spotkania blogerek w Rybniku to byłabym wdzięczna, na razie mało chętnych, a chciałabym bardzo żeby się odbyło! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak udało Ci się zdobyć próbki? Jakaś współpraca czy ogólnodostępne? :) Z przyjemnością bym go wypróbowała, ale jeszcze się z nim nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współpraca - należy napisać do firmy :) miły kontakt :) warto ! :)

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. godny uwagi :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Choruję na atopowe zapalenie skóry. Muszę koniecznie wypróbować, gdyż nie za dobrze czuję się po przyjmowaniu leków sterydowych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Really nice!!!


    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, w tego typu produktach deceniam to, że są faktycznie delikatne !

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie używam próbek i faktycznie są dobre :) aż nie spodziewałam się, że tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń