czwartek, 24 października 2013

BingoSpa

Otrzymałam dziś przesyłkę z próbkami od BingoSpa. Większości z Was firma ta jest bardzo dobrze znana.
Testerki były podzielne na te które dostaną pełnowartościowe produkty i te z próbkami.
Mi trafiły się próbki dlatego recenzje będą bardzo ograniczone.
Tych próbek jest niewiele :
- koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką x2,
- krem na cellulit i rozstępy,
- serum kolagenowe ; uda pośladki brzuch x2,
- delikatnie złuszczający krem.
 Fakt jest taki: próbka to próbka nie powinno się ich recenzować, jeśli chodzi o dłużej widoczny efekt !

Dodatkowo w skrzynce znalazłam jeszcze próbki od IWOSTIN z katalogiem.
Nie pamiętam szczerze czy można było je zamówić a jeśli tak to skąd i kiedy to było :D


Jak tam Wasze ostatnie przesyłki? Bardziej obszerne ? :)

20 komentarzy :

  1. próbki iwostinu tez dzis dostałam sama zapomniałam skad ale później skojarzyłam ze wypełniało sie ankietę i zamawiało poradnik:)
    http://bloggratisy.blogspot.com/2013/10/darmowe-probki-kosmetykow-iwostin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z.. papryką? Heh, ciekawe :D Nie mam żadnych przesyłek ;-;

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. również otrzymałam próbki od BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam próbki ;( z Bingo Spa, kolagenowe serum już testowałam wczęśniej, ale to jest ogólnie porażka ehhh

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo zaskoczona postawą bingo, powinni wysyłać po 1 kosmetyku ale wszystkim testerką a nie jedne wyróżniać, nie wiedziałam, że ta akcja taka będzie, ja chyba w ogóle sie nie zakwalifikowałam, nie dostałam od nich maila, ani listy do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też się nie zakwalifikowałam, ale popieram, że powinni wysłać po jednym kosmetyku i każdemu produkt pełnowymiarowy, a nie robić takie podziały. Albo jedne kosmetyk + 2-3 próbki.

      Usuń
  6. Też właśnie otrzymałam próbki i pomyślałam sobie że to na pocieszenie, bo nie udało mi się załapać do testowania, ale oczywiście po przeczytaniu dołączonego liściku wszystko było jasne... Trochę dziwne jak dla mnie. Co innego jakbym dostała 10 takich samych próbek, gdzie mogłabym użyć kilka razy ten sam produkt, a cóż ja mogę stwierdzić po posmarowaniu się 2 razy i to jeszcze kremem na cellulit?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dziś przesyłki "nieblogowe" tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że to tylko próbki - trudno to 2 próbkach ocenić działanie konkretnego kosmetyku....
    Ale i tak miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z checia bym wyprobowala ten krem na celulit i rozstepy. Masz racje ciezko wyrobic sobie opinie po 2 probkach produktu, ale daj znac chociaz jak takie ogolne wrazenie : ) Zapraszam do mnie.
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  10. nie popisali się z tymi próbkami, lepiej każdej blogerce wysłać po 1 kosmetyku pełnowartościowym niż jakieś dziwne selekcje robić

    OdpowiedzUsuń
  11. nie rozumiem jak masz drobić recenzję na podstawie 1-2 próbek..

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca rozumiem tę nagonkę na "recenzję z próbek". Rozumiem, że nie da się opisać pełni produktu, ale można opisać pierwsze wrażenie i to czy zdecydujemy się na kupno pełnowymiarowego produktu. Już na podstawie próbki wiemy czy przypadkiem nas nie wysypie lub nie wystąpi reakcja alergiczna lub inne niedogodności buźki, więc czemu by o tym nie napisać?
    Sama ostatnio zakupów nie robię, oszczędzam na listopad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście takie sugestie napiszę :) ale jeśli chodzi o dłużej widoczny efekt nie ma takiej możliwości

      Usuń
    2. No to jest oczywiste. Ale w końcu to próbka :)

      Usuń
  13. dobre i próbki :) cały miesiąc jechałam na samych próbkach (ok.15) i jeszcze zostało mi chyba z 10 na listopad :))

    OdpowiedzUsuń