wtorek, 8 października 2013

Maseczka błyskawiczna PEEL-OFF

Dziś kolej na:
Efektima PEEL OFF RENEW - maseczka błyskawiczna peel off

Pewnie większości znana :)
Kilka słów co pisze na opakowaniu:
Skuteczna i szybko działająca maseczka w formie żelu. 
Złuszcza martwe komórki naskórka, wygładza, odmładza i dodaje skórze witalności. Zawiera wyciąg z grejpfruta, który ze względu na właściwości oczyszczające i ściągające idealnie odświeża i liftinguje cerę. Formuła maski dodatkowo wzbogacona została w wyciąg z papai, dzięki któremu wzmocnione zostało działanie przeciwstarzeniowe i nawilżające.

Efektem zabiegu jest widoczna poprawa elastyczności skóry. Cera jest wyjątkowo gładka, świetlista i odmłodzona.

Sposób użycia:
Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć równomiernie maskę, omijając okolice oczu i ust. Pozostawić do całkowitego wyschnięcia na około 20 minut. Następnie delikatnie ściągnąć zaczynając od zewnętrznych części twarzy.
Stosować 1-2 razy w tygodniu.
 





















Moja opinia:
+ po użyciu cera jest nawilżona, wygładzona,
+ ładny zapach,
+ przezroczysty żel,
+ gęsta konsystencja,
+/- maseczka starcza na 1 użycie (chociaż miałam nadzieje na max 2 :P)
+ ściąganie maseczki to sama przyjemność :)
+ cena około 2,50-3 zł.


Podsumowując jestem z tej maseczki zadowolona :) Efekt świeżej skóry utrzymuje się do kilku dni - miłe zaskoczenie :)
Polecam :)
 

28 komentarzy :

  1. Podoba mi się, że zostawia taki fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. leży sobie u mnie w zapasie ;)
    jeszcze jej nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej jeszcze nie miałam, ale z Efekitmy uwielbiam oczyszczającą sprawdza się genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat tej nie znamy, ale lubimy oczyszczającą tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki peel-off, muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tej jeszcze nie miałam :) fajny banerek :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie maski peel off :D

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ;) może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jej jeszcze :) może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jej ściąganie wcale nie było przyjemne, rwała się, musiałam ją ściągać po kawałku, koszmar. Do tego przesuszyła mi skórę, a nakładanie też nie należało do najłatwiejszych. Choć lubię maseczki peel-off do tej na pewno nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo polubiłam tę maseczkę :) I mi, o dziwo, wystarczyła na 2 razy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam maseczki peel off, ściągając je czuje się jak małe dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na mnie ta maseczka czeka jeszcze w kolejce.:) Chętnie ją wypróbuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Apetycznie wygląda, uwielbiam cytrusy :) A maseczka sama w sobie wydaje się świetna!

    Pozdrawiam i zapraszam siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo miałam ostatnio tą maseczkę <3
    Zdecydowanie ok :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ją w starszej wersji i całkiem przyzwoicie się spisała u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam maseczki ;)
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie tego typu maseczki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maseczkę znam i polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatna recenzja
    Obserwuję i licze na to samo
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń