niedziela, 13 października 2013

Maseczka - Peeling K+K



Maseczka K+K jest hydrożelem bez dodatków tłuszczowych oczyszcza skórę, rozjaśnia naskórek, spłyca zmarszczki, oraz przygotowuje skórę do lepszego wchłaniania kosmetyków odżywczych. Działa powierzchownie. Polecamy stosować maseczkę do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej (bez czynnych wykwitów ropnych), oraz do cery tłustej, zmęczonej i dojrzałej. Doskonale się sprawdza w okolicach skroni, spłyca tak zwane `kurze łapki`.

Nie zaleca się stosowania do cery suchej, łuszczącej się i naczynkowej, oraz pod oczy.

W maseczce zastosowano kwas mlekowy o działaniu rozluźniającym spoiwo międzykomórkowe i złuszczającym nadmiar zrogowaciałych komórek. Usunięcie zrogowaciałej warstwy spłyca istniejące zmarszczki i odsłania `młodsze`, jaśniejsze warstwy naskórka. Koloryt skóry staje się jaśniejszy i bardziej wyrównany. Dodatek korundu – zmikronizowanego bardzo twardego minerału przyspiesza i pogłębia proces złuszczania. Maseczka działa na zasadzie podobnej do popularnego zabiegu kosmetycznego pod nazwą mikrodermabrazja.
Pozbawiony warstwy zrogowaciałych komórek `młody` naskórek kilkakrotnie lepiej wchłania substancje odżywcze.

Do cery tłustej zaleca się stosować raz w tygodniu. W innych przypadkach rzadziej. Należy indywidualnie dobrać częstotliwość zabiegu. Maseczkę nałożyć na twarz. Po ok. 2-3 minutach delikatnie wymasować skórę. Po tych czynnościach twarz dokładnie umyć letnią wodą. Posmarować kremem odżywczym. 

  














Moja opinia:

+ wygodne opakowanie,
+ bez parabenów,
+ dobrze złuszcza naskórek,
+ 2 w 1 maseczka i peeling,
+ konsystencja, lekkiego żelu,
+ szybkość zastosowania - tylko 2-3 minuty,
+ skóra po zastosowaniu jest gładka,
+ łatwe zmywanie,
+/- zapach, ciężki do sprecyzowania,
+ produkt wydajny,
- nie wiem czy ten efekt występuje tylko u mnie ale odczułam lekkie szczypanie w oczy.

 
 Cena to 27 zł  za 50 ml 
PRODUKT WART POLECENIA :)

26 komentarzy :

  1. ja zaczęłam stosować tonik z kwasem salicylowym :D chyba działa bo dziś mi zaczęła schodzić skóra :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny produkt :) co prawda ciut mnie wysuszył w niektórych partiach ( co ma miejsce zawsze ;/) ale i tak działanie jest świetne skóra dosłownie potem pije to co na nią nałożymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cerę naczynkową, więc odpada od razu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mojej miejscami suchej i naczynkowej cerze maseczka by się nie sprawdziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mojej cery ten kosmetyk, ale widzę, że zalety ma ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam takich rzeczy, ale może mojej mamie by się spodobało :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten produkt, udało mi się go wygrać w jednym z rozdań, ale jeszcze nie stosowałam. Ciekawe jak się u mnie sprawdzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczypanie towarzyszy, bo tak reagują oczy na kwasy. U mnie sprawdzał się rewelacyjnie i żałuję, że się już skończył.

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie wypróbuję ten specyfik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie też często występuje szczypanie w oczy przy tej maseczce, ale ogólnie bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jakby się sprawdził na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam tego produktu ale wygląda ciekawie, jednak to szczypanie w oczy mnie trochę dystansuje..

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba spróbuje, każda twarz reaguje inaczej, ciekawa recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ten peeling- maseczkę. uważaj na oczy właśnie, ja nie kładę tego kosmetyku blisko nich. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. i stało się :D byłam w Biedronce i kupiłam dwa następne szampony i odżywkę ( i właśnie po to pisze żeby Ci ją polecić bo jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej działaniem po I użyciu ) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję wypróbować ten maseczko-peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie do mojej cery :(


    zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który organizuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog, interesujące wpisy.

    www.modapol.blogspot.com
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiamy ten produkt, wczoraj mieliśmy go na buźce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cute blog!
    what about follow each other?
    Let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja raczej omijam produkty, które powowdują szczypanie oczu.

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba jej wypróbuję w końcu na weekend :)

    OdpowiedzUsuń