czwartek, 10 października 2013

Ostatnie zakupy i przesyłki :)

Dziś post podsumowujący :) Czyli co się udało kupić a co dostać :)
1. Próbki otrzymane ze współpracy z betaskin.pl
 

2. Moja wygrana na blogu http://magicwordcherry.blogspot.com na którego 
SERDECZNIE ZAPRASZAM :) 
maseczka z Fitomed


3. Zakupy z Biedronki .... promocja trwa od dziś !
dość skromnie, bo tylko - szampon z DeBa :)


4. Jeszcze coś "przypadkowego" po drodze :)


i nowo odkryty SH - czyli oczywiście trochę szperania, szukania było i oto body koronkowe zakupione za 6 zł :) już wiem gdzie będe często bywać ... :)






















A jak tam Wasze ostatnie zdobycze ? :)

19 komentarzy :

  1. fajne rzeczy zaciekawił mnie eyeliner gdzie kupiony???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u chińczyka czyli powinien być w każdym podobnym takim tanim sklepie :)

      Usuń
  2. ładnie pachnie ten szampon ? :D bo mam w planach upolować jutro ten i jeszcze nabłyszczający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. ładnie :) zapach kojarzy mi się z zielonym Fructis :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa bluzka :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zakupiłam sobie dwa z tych szamponów z Biedronki - ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maseczka Fitomed jest świetna ;) Też byłam w biedronce ale skusiłam się tylko na olejek do kąpieli Tutti Frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też planowałam dziś zakupić w Biedronce ten szampon, w tej samej wersji, ale trochę mi się spieszyło i w tym pośpiechu nie mogłam znaleźć tego szamponu.:) Dobrze, że udało mi się chociaż wyjść stamtąd z pomadką o zapachu Fanty.;).. a na szampon może się jeszcze załapię np. jutro.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zakupy!
    Zainteresowała mnie maseczka Fitomed :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy blog !
    obserwujemy? ; > http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. body koronkowe bardzo fajne, nowości również u mnie nie długo post o bestskin

    OdpowiedzUsuń
  11. pójdę jutro do Biedronki :D
    zaobserwowalam, zapraszam do mnie:*
    www.yulianathreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam numer 2 :D i 3 próbki Beta skin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon z DeBa ale coś te kosmetyki nie polubiłam ;/

    OdpowiedzUsuń