sobota, 5 października 2013

RIVAL de Loop - maseczka truskawka&wanilia

Cześć :)
Dziś moja pierwsza odsłona akcji Maliny...

o której wspomniałam TU
RIVAL de Loop maseczka truskawka&wanilia
2x8ml
Jakie informacje są na opakowaniu:
DZIAŁANIE I PIELĘGNACJA - Maseczka Rival de Loop na dobre samopoczucie z ekstraktem z truskawki działa odżywczo na skórę i dodaje jej blasku. Masło shea, olej migdałowy i olej z nasion kukurydzy dostarczają jej pielęgnacji, która czyni skórę miękką i sprężystą i chroni ją przed wysuszeniem. Naturalne czynniki zatrzymujące wodę w skórze wspomagają funkcje bariery skórnej. Zawarty w maseczce pantenol koi i wspomaga proces zdrowienia. Ekstrakt z wanilii rozpieszcza zmysły dzięki dobroczynnemu, harmonizującemu zapachowi.
STOSOWANIE - Po oczyszczeniu nakładać obficie i równomiernie na twarz, szyję i dekolt, omijając okolice oczu i ust. Po 10-15 minutach pozostałość maseczki wmasować w skórę lub usunąć chusteczką kosmetyczną. Stosować regularnie 1-2 razy w tygodniu.


Moja opinia:
+ zapach truskawek,
+ wydajna na kilka razy użytkowania wystarcza,
+ cena około 1,69 zł ( za 2x8 ml),
+ kremowa, aksamitna konsystencja,
+ łatwo się rozprowadza,
+ dobrze nawilża,
+ nie uczula,
- nawilżenie pozostawia po sobie tłustą warstwę,
- ciężko się wchłania,
- na drugim miejscu gliceryna,
- dostępność (nie w każdym Rossmanie jest). 


Z tej maseczki jestem średnio zadowolona. Duży plus jednak za zapach ..... uwielbiam go :)
Buziak :*

32 komentarze :

  1. Mam tę maseczkę i najbardziej urzekł mnie w niej zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, a ja ją uwielbiam, nie wiem czy nie moja ulubiona :D a wchłania mi się raz dwa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie osoby, które brały udział w moim Waniliowym Candy serdecznie zapraszam na fajne rozdanie do sklepu FiuuFiuu -> https://www.facebook.com/pages/Fiuu-Fiuu-Sklep-Odzieżowy-Bielizna-Biżuteria-Kosmetyki/388544221219921
    PS: Mam te kolczyki i są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ją właśnie ze względu na nazwę
    ciekawe jak się sprawdzi u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi być cudowny <3 świetny post ! ;)
    wzajemna obserwacja ?:)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałyśmy okazji wypróbować maseczki truskawkowej :) ale inne produkty o zapachu truskawki są bardzo apetyczne ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jej, ale u mnie to ostatnio same glinki na twarzy lądują, bo nic tak cudownie nie oczyszcza jak one :) ( własnie zamówiłam 4 nowe , i zrobiłam zamówienie na rosyjskie kosmetyki za ponad 70 zł - cholera jestem chora chyba :D )

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ją miałam, faktycznie- zapach jest dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jej w moim ross. Mimo, że połączenie fajne, zapach ummmmmmm to skład nie dla mnie ;/ zapcha mnie na 101% ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tej maseczki, jak narazie jestem przywiązana do bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem dlaczego gliceryna na drugim miejscu jest na minus. Gliceryna jest dobrym składnikiem, nawilża skórę. Nie lubię maseczek tej marki, żadna jeszcze mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  12. może użyję :* wpadnij do mnie :)
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ją, zawsze ją mam w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam, ale może wypróbuję dla samego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wypróbować, uwielbiam truskawki ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz super bloga i bardzo ciekawie piszesz c:

    +Obserwujemy? Jak tak zacznij u mnie.
    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię maseczek, które pozostawiają na skórze tłustą warstwę... A jakiś czas temu zraziłam się do maseczek Rival de Loop - jedna z nich strasznie zapchała moje pory skórne ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog.
    obserwujemy ? zacznij.
    http://storiesxteens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie spotkałam się z nią, uwielbiam testować maseczki jak ją spotkam w rossmanie to chętnie wytestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawka i wanilia ♥ oba zapachy uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba poszukam jej w moim Rossmannie jakoś zapach mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz ją widzę , ja wolę używać żeli do twarzy : ) .
    + Obserwuje i zapraszam : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam ale już wyobrażam sobie jej zapach :) Lubię zapach truskawek w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Opakowanie i zapach kuszą, ale skład już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wczoraj na mojej buźce była Rival de Loop w wersji miodowo- mlecznej, również średnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. No tak, zapach pewnie piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. też kiedyś miałam ale jakoś mnie nie powaliła..:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie miałam przekonania do tych maseczek, ale może na tę się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam ta maseczkę i u mnie się on nie spisała:)

    OdpowiedzUsuń