środa, 30 października 2013

Słodkie migdały - krem do rąk i paznokci

Zawsze pierwsze dni tygodnia mam strasznie zabiegane i często nie mam czasu na sprawy "blogowe" ale, jutro wolne więc dziś post :D chociaż przeziębiona jestem na 102 to jeszcze ostatkami sił siedzę i piszę tego posta. Nie... nie nie, żartuje aż tak źle nie ma - póki co wspomagam się lekami a blog to już chyba moje małe, cudowne uzależnienie :D więc no po prostu muszę coś napisać :D

Dziś post - recenzja Kremu do rąk i paznokci LAURA CONTI


Co pisze na opakowaniu:
Pielęgnacyjny krem do rąk i paznokci o lekkiej konsystencji, idealnie wchłania się, nie pozostawiając uczucia lepkości. Doskonały do codziennej pielęgnacji rąk oraz do zabiegu manicure. Skoncentrowane, aktywne składniki (olej rycynowy, olej ze słodkich migdałów, panthenol, wit. C,E) o działaniu silnie odmładzającym wyraźnie regenerują skórę, głęboko odżywiają. Krem przywraca sprężystość skóry, likwiduje oznaki wiotczenia, widocznie rozjaśnia plamy i przebarwienia. Niweluje uczucie szorstkości, łagodzi podrażnienia. Zabezpiecza przed wysuszeniem i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Krem działa również wzmacniająco na paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.
 
Moja opinia:
+ przyjemny zapach,
+ wydajny,
+ głęboko nawilża,
+ łagodzi podrażnienia,
+ olejek migdałowy, witaminy C i E
+ cena około 4 zł / 100ml,
+ dostępność - Rossmann
Tyle plusów czas na minusy :
- niektóre składniki,
- długo się wchłania,
- uczucie lepkości,

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl .... Glycerin, Methylparaben, Oil, BHT, Citral, Limonene
 
Czy krem działa wzmacniająco na paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania? 
Niestety nie mogę odpowiedzieć na te pytanie bo z "natury" mam twarde paznokcie i nigdy nie miałam z nimi problemu.
Może mieliście ten kremik ? ? ?
 buziaki :* 

19 komentarzy :

  1. Miałam krem tej marki, Laura Conti jednak był to typowy krem manicure do rąk i paznokci. Byłam z niego bardzo zadowolona, gdyż wzmocnił moje osłabione paznokcie i pomógł pozbyć się skórek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam,ale cena jest mała więc wartko byłoby przetestować na swoich łapkach

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak nie wierzę, aby krem wzmacniał pazurki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam w posiadaniu dużo kremów do rąk, ale z midałkami nie miałam. Zachęciłaś mnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam ten kremik
    zapraszam do mnie na konkurs
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio suche ręce coraz bardziej mi dokuczają :( tego kremu nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze. Trochę przeszkadza mi to, że jest uczucie lepkości, jak napisałaś :c Ale jednak ma wiecej plusów niz minusów ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam. Szkoda, ze długo się wchałania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę ten krem i tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to pierwszy raz widzę ten kremik... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go nigdy, ale widać, że chyba musi być przyjemny dla rąk.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh uwielbiam kremy do rąk ;) pierwszy raz go widzę, ale chyba go przetestuję ;)

    Pozdrawiam!
    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet o nim nie słyszałam ale chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się lepi to nie kupię :P ( kremy do rąk to moje drugie uzależnienie oprócz szamponów) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli się lepi to rezygnuje, nie lubię tego ;-) Świetnie piszesz recenzje ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię lepiących kremów do rąk, z resztą generalnie jakoś rzadko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żeby działał na paznokcie to bym się zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje paznokcie stały się twardsze od odżywki Eveline . O tym kremiku nie słyszałam . Mam pytanie do Ciebie jaki krem do rak polecasz na zimę ?
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. taki tani i w Rossmanie ? :) tak się składa, że akurat jutro tam będę :D

    OdpowiedzUsuń