piątek, 15 listopada 2013

Ava Bio rokitnik - maseczka

Maseczka

Ava, Bio Rokitnik, Maska przeciwzmarszczkowa

Co pisze na opakowaniu:

Kremowa samowchłaniająca się maska przeznaczona dla skóry suchej, mieszanej i dojrzałej.
Unikalna formuła zawiera:
- olejowy ekstrakt z rokitnika bogaty w substancje aktywne, redukujący zmarszczki, odżywiający, nawilżający i odmładzający skórę,
- olej z pestek winogron zabezpieczający skórę przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego,
- olej ze słodkich migdałów nawilżający, odżywiający, łagodzący podrażnienia skórne, który uelastycznia i przeciwdziała starzeniu się skóry,
- kwas hialuronowy głęboko ją nawilżający.
Maska z rokitnikiem odżywia, nawilża i regeneruje skórę, sprawia, że jest ona napięta, jędrna i elastyczna.

Skład: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis, Isoamyl Laureate,Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 60, Sea Buckthorn Extract, Vitis Vinifera (Grape) Oil, Glycerin, Sodium Hyaluronate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Dehydroacetate, Xanthan Gum, Edta.


Maseczkę tą testowała moja mama :) ta opinia napisana jest z jej odczuć :)
 
Opinia:
+/- zapach,

+ dobrze odżywia,
+/- mocno nawilża,
+ konsystencja kremowa, koloru białego,
+ łagodzi podrażnienia,
+ skład ; bez parabenów,
+ do każdego typu skóry,
- opakowanie, które jest niewygodne w użytkowaniu,
+/- cena około 3,50 zł / 7 ml,

Czy maseczka ta odmładza ? ciężko stwierdzić, nie zostało to zauważone.
Najlepiej stosować tą maseczkę na noc gdyż po nałożeniu jej skóra "strasznie" świeci się.
Maseczkę tę oceniam jako przeciętną

Maseczkę testowałam w ramach akcji:
 
O maseczce tej i innych produktach z tej serii można poczytać na stronie :

Zapraszam :)

6 komentarzy :

  1. miałam tylko próbki kremu z tej serii i wydawały mi się całkiem dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnej maseczki od Avy, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jej nie używałam i raczej nie użyję

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie wygląda ta maseczka, choć nie wierzę, że maseczki potrafią odmłodzić. Mimo to chętnie wypróbowałabym tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, to już ten czas kiedy trzeba zacząć testować kosmetyki przeciwzmarszczkowe...:) Maseczki nie miałam, ale chętnie wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że sama się wchłania. ;)

    OdpowiedzUsuń