sobota, 9 listopada 2013

BioAlga - Ava, ava, ava....

Maseczka do twarzy z algami morskimi i witaminami
koenzymem Q10 + R
głębokie nawilżenie 
bez parabenów


Maseczka przeznaczona do pielęgnacji skóry suchej i normalnej. Dostarcza wiele niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry składników odżywczych i regenerujących. Zawiera koncentrat: algi+Q10+R i zestaw witamin A, E, F, H’. Algi morskie są najbogatszym źródłem protein, witamin i mikroelementów. Regulują gospodarkę wodną w naskórku. Witaminy A, E, F , H’ odżywiają i skutecznie walczą z agresywnymi dla cery wolnymi rodnikami. Koenzym Q10+R - "eliksir młodości" jest najważniejszym źródłem energii dla komórek skóry i ważnym czynnikiem w procesie ich dotleniania i redukcji zmarszczek. Maseczka z algami morskimi i koenzymem Q10+R odżywia i wygładza skórę twarzy i szyi, zwiększa jej elastyczność i napięcie, opóźnia proces starzenia. Zastosowanie maseczki powoduje, że skóra osiąga wysoki stopień nawodnienia.
Sposób użycia:
Po dokładnym oczyszczeniu skóry nałożyć grubszą warstwę maseczki na twarz i szyję, rozsmarować i pozostawić do wchłonięcia. Nadmiar usunąć tamponem nawilżonym tonikiem. Stosować 2-3 razy w tygodniu.


 Moja opinia:
+ głęboko nawilża,
+ nie podrażnia,
+ wydajna,
+ dobrze się nakłada,
+ skóra po zastosowaniu jest gładka, miękka,
+ konsystencja zbita,
+ kolor maseczki biały, jednak po nałożeniu idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry,
+ cena około 1,70 zł < / 7 ml
- zapach - mdły, dziwny nie umiem go konkretnie sprecyzować, po nałożeniu ulatnia się,
- słabo się wchłania,
 Dodatkowo:
 Laboratorium Ava rozpoczęło akcję „bez parabenów”
- wymiany konserwantów z grupy parabenów na naturalne, zatwierdzone przez ECOCERT. Już trzy produkty z tej serii mają zmodyfikowaną recepturę.

Stosowanie pełnej gamy kosmetyków (widocznych u góry na zdjęciu) z serii algi+Q10+R zapewni:
- Optymalne i długotrwałe nawilżenie
- Intensywną regenerację
- Poprawę napięcia i elastyczności
- Spłycenie istniejących zmarszczek i opóźnienie powstawania nowych.

więcej informacji na  www.ava-laboratorium.pl


Czy jestem zadowolona z tej maseczki ? mam mieszane odczucia. Z jednej strony produkt spełnia większość swoich właściwości jednak nie jest to to czego konkretnie oczekuje od maseczki. Zabrakło mi przyjemnego zapachu, ten niestety jakoś mnie odrzuca.


Skład:
Aqua, Hydroxyethyl, Acrylate, Sodium ...........Glycerin, Mineral Oil, .....

Maseczkę otrzymałam w ramach akcji :
pozdrawiam :)

32 komentarze :

  1. pierwszy raz czytam o takiej maseczce :)
    dla mnie zapach jest niemal najważniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy :P
    dla mnie jak dla koleżanki wyżej, zapach ma znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo ciekawi z tej firmy krem pod oczy redukujący zaczerwienienia - stosowałaś go może?
    Co do alg to je uwielbiam ! Szczególnie polecam firmę Algotherm ,która jest dostępna w aptekach i ma fantastyczne kosmetyki na bazie alg :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tą firmę ale nie miałam maseczki , wygląda zachęcająco ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy , ale to oznaka , że trzeba poznać :)
    Mi to najbardziej pasują maseczki z Ziaji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... nigdy tego nie miałam

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwoałm i zapraszma do mnie :)


    acka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no mnie jak większości nieznana marka, nieznana maseczka...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej maseczce . Wydaję się fajna :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jest tania, więc i ja wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to się muszę wybrać do kosmetyczki bo mi to nic już nie pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że parafina znajduje się w składzie. nie wypróbuję jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny produkt, Może wypróbuje:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o niej, ale może się skuszę :>


    obserwuję :>
    www.dotykpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam tej maseczki ale sam skład ma bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Avy miałam tylko karotenową.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie w kosmetykach ładny zapach również odgrywa dużą rolę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma sporo fajnych plusów, minusy do zniesienie, jednak lubię jak coś ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :) obserwuje ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej maseczki, ale może po Twojej recenzji to zrobię. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog c: Śliczna jesteś :* , bardzo ciekawe posty ;p
    zapraszam do mnie
    http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. skoro nawilża to coś dla mnie, moja buzia ostatnio płata mi figle i mocno się przesusza :(

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczny blog! :) jesteś ciekawą osobą!
    obserwujemy? zaobserwuj, a ja w 100% się odwdzięczę :*
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe kosmetyki , może też takie coś kupie ;))

    http://veraaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też miałam tą maseczkę bardzo dobra polecam .
    Jeżeli masz psa zapraszam na mojego bloga :)
    oczami--psa.blogspot.com lub mój zwykły blog hitoshy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. również polecam tę maseczkę ;3 czerry-czerry-lejdi.blogspot.com

    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo nie, znowu maseczka, już nie umiem o nich czytać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. ach, mi chodzi o maseczki na wszystkich blogach :) na jednym bym ścierpiała, ale gdzie nie wchodzę, tam maseczka, już nie wiem jak je komentować :)

    OdpowiedzUsuń