piątek, 1 listopada 2013

Firmoo - mam i ja :)

Hey :) !
Ostatnio otrzymałam przesyłkę bardzo oczekiwaną :) Po otwarciu jej zostałam miło zaskoczona :)
A wszystko za sprawą współpracy z firmą Firmoo
Bardzo zazdrościłam innym osóbkom posiadania okularów z tej firmy.
Na co dzień jestem okularnicą, a bez okularów za wiele nie widzę i są po prostu mi potrzebne.
I tak to się zaczęło ..... 
Kontakt z firmą był/jest szybki, kompleksowy i konkretny. Mój angielski pozostawia wiele do życzenia ale udało mi się porozumieć :)
Miła Pani Jessica za każdym razem podawała mi wskazówki jak zamówić okulary i się udało :)
Już są moje :)
















Tortoise(C04)
Teraz jak zaglądam na tą stronę to niestety nie ma już do wyboru tego numeru koloru ale są równie ciekawe inne modele z różnymi motywami :)

Na stronie podane są dokładnie wszystkie wymiary okularów.





Dodatkowo na stronie tej można pobawić się w wirtualną przymierzalnie i sprawdzić po wgraniu swojego zdjęcia, które okulary pasują nam najlepiej :)
Jak widać na powyższych zdjęciach oprócz okularów otrzymałam również:
- czarne etui na okulary,
- miękkie etui na okulary,
- ściereczkę do czyszczenia szkieł,
- mini śrubokręt do wkręcania śrubek i 2 małe śrubki :)
Dla mnie jest to zaskakujące tym bardziej, że w Polsce w mało, których punktach optycznych można dostać aż tyle wyposażenia do okularów. Zazwyczaj trzeba dodatkowo płacić ;/
Okulary są wykonane solidnie. Nie mam zastrzeżeń a jestem bardzo z nich zadowolona :)
Jaka jest oferta Firmoo?
Za pierwszą parę okularów płaci się jedynie za koszt przesyłki :) Czy to nie jest piękne? :D

Kilka zdjęć - jak okulary prezentują się na mnie :D


Dziękuje firmie Firmoo za możliwość przetestowania :)
Dla chętnych podaje linka jak łatwo zamówić okulary Firmoo :)

buziaki :*

27 komentarzy :

  1. świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w nim wyglądasz c: Ja nie mam żadnych okularów ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem zadowolona z okularów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te oprawki podobały mi sie najbardziej z ich oferty.doskonały wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile kosztuje koszt przesyłki ? :) Fajniutko Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa :) Ja- jako okularnica muszę się koło nich zakręcić :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne okularki, świetnie ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :D mi chodzą zerówki po głowie, ile ten koszt wysyłki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współpraca z Firmoo jest darmowa nie płaci się wtedy za przesyłkę :)
      Dla klientów koszt zamówienia pierwszego za przesyłkę to około 60 zł :)

      Usuń
  8. Pięknie w nich wyglądasz <3 Też noszę okulary i nie mogę bez nich nigdzie wyjść bo jestem strasznie przyzwyczajona , ale mam jeden problem bo chciałabym już wymienić na inny model , ale co zakładam inne to jakoś się sobie nie podobam :c . Oj tak w Polsce to byś jeszcze 60 zł za te dodatki same zapłaciła a tak to 60 zł przesyłka okularki są i gadżety :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładna z Ciebie Kobietka :) a okularki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te oprawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ci w tych okularach :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz głośniej o tej firmie ;)
    pasują Ci te oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog : ) Obserwujemy tu i na bloglovin?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! no koszty przesyłki dla niepracującej osoby są trochę za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. My równiez obserwujemy :)
    Mamy wielką prośbę ;) Wejdź w linki zawarte w naszym ostatnim poście : )
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    To dla nas ważne. Na pewno się odwdzięczymy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam okulary tej marki i bardzo jestem z nich zadowolona. Są tanie, a porządnie wykonane i solidne. Zastanawiam si nad zakupem kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratki współpracy, świetne oprawki, pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń