niedziela, 3 listopada 2013

Maseczka Ava - Frutti Relax

Dziś maseczkowy post :) po raz kolejny :D
Czas na maseczkę od Ava Frutti Relax z ekstraktem z MORELI
Maseczkę otrzymałam do testów w ramach akcji maseczkowej Malinowego Klubu :)


Co pisze na opakowaniu:
Kremowa maseczka zawiera w swoim składzie ekstrakt z owoców moreli działający odmładzająco, odżywczy kompleks witamin A, E, F. Aktywne peptydy uspokajają i koją cerę. Kwas hialuronowy głęboko nawilża skórę czyniąc ją jędrną i elastyczną, masło Karite (Shea Butter) działa nawilżająco i natłuszczająco. Maseczka nadaje skórze delikatny, młody, zdrowy wygląd.
Sposób użycia: Po oczyszczeniu skóry nałożyć grubą warstwę maseczki na twarz i szyję, omijając okolice oczu. Pozostawić do wchłonięcia. Maseczkę stosować 2-3 razy w tygodniu.


 Moja opinia:
+ łagodzi podrażnienia,
+ starcza na wiele aplikacji,
+ konsystencja mleczka/kremu w kolorze białym,
+ dobrze nawilża skórę,
+ łatwo się nakłada,
+ poprawia elastyczność skóry,
+ cena od 2,50 - 4,00 zł
-  brak zapachu -  niestety a myślałam, że poczuje choć trochę tej moreli,
-/+ witaminy A E F i parabeny,


Maseczka ta myślałam, że bardziej pozytywnie mnie zaskoczy. Jednak myliłam się.............
Czy wyróżnia się spośród innych maseczek ? nie

Dla chętnych podaje link do sklepu z maseczką  AVA
A może stosowaliście też już tą maseczkę ? :)
Pozdrawiam :):*

23 komentarze :

  1. Nie stosowałam ale wydaje się fajna, wiesz może jakie są koszty przesyłki z tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś krem tej marki spowodował u mnie wysyp, po nic tej marki raczej już nie sięgniemy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam maseczek Ava jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. nietestowałam, ale chętnie spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam z nimi styczności, moimi ulubieńcami są maseczki z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam jeszcze nigdy w życiu żadnej maseczki ;p

    Obserwuję ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zachęcająco ;p

    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jej, ale skoro piszesz, że jest taka sobie średnia, to raczej jej nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tej maseczki jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w składzie nie widzę nic nadzwyczajnego no i to nieszczęsne EDTA :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jej nie używałam . Ja wole maseczki z Ziajii
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej się z nią nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Morelka brzmi świetnie! Nigdy nie miałam produktów Ava, ale naczytałam się wiele pozytywów na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam, nie zniechęciła mnie, ale zachwycić też nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że nie czuć zapachu :/

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie słyszałam o tej maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja najbardziej lubię maseczki z glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie próbowałam tej maseczki ;/ aktualnie stosuję maseczkę z avonu z serii planet spa i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji wypróbować tej maseczki

    OdpowiedzUsuń