sobota, 2 listopada 2013

Post podsumowujący akcję Maliny

I już listopad ... jak ten czas mija ..........
Akcja Maliny " PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek 2 " dobiegła końca. Jednak jak dla kogo :D w moich skromnych zakamarkach kryje się jeszcze wiele maseczek do testowania i w tym miesiącu będzie dużo takich postów jak nie więcej :)
Ile udało mi się przetestować maseczek? wygląda na to, że 5 - czy to mało? czy to dużo? Niestety na więcej brakło mi czasu ale może w tym miesiącu nadrobię :)
Co testowałam:
1. Maseczkę "pure nature" - Oriflame, KLIK
2. Maseczkę Ava karotenową  KLIK
3. Maseczkę - Peeling  K+K Fitomed KLIK 
4. Maseczkę błyskawiczną PEEL-Of KLIK
5. Maseczkę  RIVAL de Loop KLIK

Która okazała się dla mnie najlepsza ? z pewnością jest to maseczka z Fitomed ale również błyskawiczna z Efektimy.

W kolejnych równie podobnych akcjach chętnie wezmę udział a już jutro ....
post maseczkowy :D

19 komentarzy :

  1. Ja tam stosuję maseczki raz , dwa razy w miesiącu :D Czekam na post maseczkowy ;) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uło, ja jeszcze nigdy w zyciu nie stosowałam żadnych maseczek (ale cóz, mam 13 lat), a Ty 5 w miesiącu :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że zechaciałaś wziąć udział i dotrwałaś do końca :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mi akcja "Szukamy maseczki idealnej" pomogła w regularnym używaniu maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zrobiłaś to podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie to by w kółko pisało : glinka :D tylko kolory inne

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dałam ciała :( Ostatnio nie miałam za bardzo czasu na regularne maseczkowanie, ale trzeba to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym tą z Femi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejne recenzje maseczek, bo do tej pory nie znalazłam dla siebie "tej idealnej" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musimy :D tak jak mówisz, najgorzej jest zacząć

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę się też podsumować z maseczkami

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna recenzja

    obserwuje i licze na samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzebaby wypróbować ;p


    http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry pomysł ;)

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To całkiem dużo:) Czekam na kolejne posty:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pościk :) uwielbiam maseczki do twarzy, potrafią w szybki i łatwy sposób odżywić, oczyścić i ujędrnić cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja maseczki robię tylko z 2, 3 razy na miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń