niedziela, 17 listopada 2013

tag, tag, tag - 40 pytań kosmetycznych

Przeglądając Wasze blogi natrafiłam na Tag - 40 pytań kosmetycznych 
Pomysł bardzo fajny, ciekawy :)
Dużo pytań i dużo odpowiedzi, które pozwolą nam więcej się o danej osobie dowiedzieć :)


Zachęcam do czytania :)
 
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy, rano i wieczorem - zawsze :)

2. Jaki masz typ cery?
Cera mieszana

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
hmmmm w chwili obecnej jest to płyn do demakijażu z Balea :) ale również tonik z firmy Soraya :)

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak, tak, tak :D
Rożnych na przemian :) bardzo lubię peeling gruboziarnisty z Perfecty i peeling z Fitmed :)

5. Jaka to marka?
jak wyżej :)

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Jest to krem Dove ale rzadko go używam

7. Czy masz piegi?
Chyba nie :D

8. Używasz kremu pod oczy?
Nie - jakoś nie czuje potrzeby

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Kiedyś w młodszym wieku, obecnie nie mam takiego problemu :)

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie

11. Jakiego podkładu używasz?
Nie używam

12. Co z korektorem?
Używam od czasu do czasu ale bardzo sporadycznie. Obecnie mam korektor z manhatanu

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Hoh :D ciekawe pytanie - raczej w tonacji ciepłej a dokładniej pomiędzy jasną a ciemną. Ani za blada ani za ciemna :P - mam nadzieje, że jest to zrozumiałe :)

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Chce kiedyś sobie zrobić :)

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Coś obiło mi się o uszy - jednak nie używam tuszy do rzęs

16. Jakiej maskary teraz używasz?
-

17. Sephora czy MAC?
Sephora

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzelki

20. Używasz bazy pod cienie?
Nie

21. Używasz bazy pod makijaż?
Nie - stawiam na naturalność

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brąz pod każdą postacią i w różnych odcieniach

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Eyelinier !!!!! :) uwielbiam

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nie używam kredek - denerwują mnie :D

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?  
Mocne, trwałe pigmenty są ok, ale nie lubię jak mi się coś sypie po całej twarzy
 
 26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie

27. Ulubiona szminka?
Nie używam - sporadycznie w przypadku jakieś okazji

28. Ulubiony błyszczyk?
Mam mnóstwo błyszczyków, nie mam ulubionego :)

29. Ulubiony róż?
mam ale rzadko używam, firma nieznana :D

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Nie

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie !!!!

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
ooo marzenie :)

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie zawsze wkładam w to całą swoją duszę :D oczywiście żartuje ale staram się zawsze by jakoś to wyglądało :)

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Brwi źle podkreślone albo zrobione henną rzucającą się w oczy ;/

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię :)

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie mam takiej gwiazdy

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Eyelinier !!! zawsze :D

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Nigdy

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Nie, wyglądam odstraszająco wręcz :D

Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy i poznania siebie bliżej realizując ten TAG :)

37 komentarzy :

  1. lubię posty tego typu :) fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używasz podkładu ani kremu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zaskoczyło. Podobnie jak nie używanie tuszu do rzęs. Ja nie wyobrażam sobie makijażu bez wykończenia go tuszem, ale może to dlatego, że mam jasne rzęsy.

      Usuń
    2. Nie używam tych kosmetyków :) jakoś tak się przyzwyczaiłam :)
      każdy preferuje coś innego :)

      Usuń
  3. Ciekawych rzeczy można się z niego dowiedzieć;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy wiele wspólnego ;)

    P.S: Może obserwacja za obserwacje? http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie używam żadnych baz pod makijaż. ale dość często zdarza mi się w ogóle nie malować i tak wyjść do ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest tag dla mnie xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ;)
    również nie ciepię brwi rzucających się w oczy, zza ciemną henną ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że malujesz się bardziej naturalnie i większą uwagę zwracasz raczej na pielęgnację niż masę "tapety", to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś nie byłoby do pomyślenia, żebym wyszła z domu bez pełnego makijażu a teraz? Różnie to z tym bywa, czasami wypadam w dresach, z nieładem na włosach i bez żadnego makijażu do sklepu i o dziwo nikt nie zwraca na to uwagi, więc dlaczego mam męczyć skórę, kiedy nie ma takiej potrzeby? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, ee tam napewno nie wyglądasz tak źle bez makijażu, zazwyczaj przesadzamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny tag, a bez makijaży na pewno nie wyglądasz źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog.ja odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pot to answer all questions in one. Will you like to follow each other on GFC and Twitter? xoxo
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tag, może u mnie też kiedyś te 40 pytań się pojawi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że bierzesz udział w moim rozdaniu. Czytając twoje odpowiedzi uśmiechałam się sama do siebie bo mamy podobny gust

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie kupuje kosmetyków na jakiś bazarach ;) I również stawiam na naturalność ;)
    Super tag ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny tag ja akurat stawiam na naturalność ogólnie jeśli chodzi o makijaż i używam tylko pudru i korektora raz na jakiś czas.

    obserwujemy?

    http://liveeinthemomentt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for stopping by our blog. we follow you now. kisses from KENYA

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag :) Lubię czytać takie odpowiedzi na pytania ^^
    http://pokreconarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog ;)
    obserwuje :)

    Zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. 35- tez denerwuja mnie przerysowane i dziwne brwi :) Ja od ponad roku nie uzywam tuszu do rzes i jest mi z tym dobrze. Na poczatku nie moglam sie przyzwyczaic. Ostatnio kupilam tusz na probe (i gdzies go posialam)i przeszkadzaly mi takie obciazeone rzesy :)) wszystko jest kwestia przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. moim marzeniem też jest punk 33 chodzenie na lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny tag :)
    szczerze to nie zawsze wychodze z domu z make up'em..nie widzę w tym nic złego..

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna zabawa, może kiedyś wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rety:) Fajny tag. Może sama spróbuję ...

    OdpowiedzUsuń

  28. Super tag. Nie czytałam nigdy jeszcze takiego :D

    http://ag-agaa.blogspot.com/ - obserwuję i zapraszam do mnei :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super tag ;)
    jesteśmy w szoku, że nie używasz podkładu ;)
    niestety my już nie potrafimy wyjść z domu chociaż bez delikatnego kremu BB...
    kwestia przyzwyczajenia ;) złe nawyki ciężko wyplewić ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne odpowiedzi!
    ja również nie używam kremu pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog,będę tu zaglądać częściej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny tag, faktycznie można dużo się z niego dowiedzieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny tag :D ja mam tusze, ale bardzo rzadko używam, od wielkiego dzwonu tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy tag :) Ja z kolei uwielbiam tusze :}

    OdpowiedzUsuń