poniedziałek, 11 listopada 2013

Tygodniowe zdobycze :)

Ten tydzień był dla mnie bardzo miły :) prawie każdego dnia witałam się z listonoszem :)
Mogłoby tak być zawsze .... :)

Jeszcze tyle wspaniałych rzeczy udało mi się dostać :) i wymarzonych :)

Oto moje przesyłeczki :)

Wygrana w rozdaniu u http://aniczkowo.blogspot.com/






Miła współpraca :)


Darmowa grzechotka :)


Strasznie się cieszę z otrzymanych rzeczy :)
za które bardzo dziękuje :)
A jakie są Wasze ostatnie zdobycze
Drodzy blogerzy ? :)
buziaki :*:)

39 komentarzy :

  1. O proszę jakie zdobycze ,aż pozazdrościć ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Świetne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy, gratuluje !:)
    zapraszam serdecznie do mnie http://littlee-thiinggss.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba mój blog możesz go zaobserwować, a ja się odwdzięczę tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, ja czekam wciąż na kilka przesyłek ;) Może jutro coś dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling zapowiada się smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to nie mam szczęścia do rozdań :D żadnego cholera :P gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ale Ci szczęście w rozdaniach sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ile nowości :) zazdroszczę szczęścia w rozdaniach ;D



    Zapraszam do mnie i do obserwowania :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ależ Ty masz szczęście w rozdaniach! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zdobycze :)
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeja ile prezentów !
    Tydzień udany !
    Gratulacje pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję serdecznie! Zawsze miło widziec listonosza... o ile przynosi dobre rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!:) Ten peeling również mam.:) A po grzechotkę też się zgłosiłam- ciekawe czy dojdzie.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tylu rzeczy. Ja uwielbiam zbierać próbki :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak można mieć takie szczęście? :D Chyba masz go za nas obie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Ja niestety już dawno nic nie wygrałam, a blog do współpracy chyba jeszcze się nie nadaje, może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wygrane:) Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. great post
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dużo jak na tak krótki okres, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranych:)

    może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdobycze :) Gratuluję :)
    Trochę nowości masz teraz do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile zdobyczy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo zdobyłaś :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję wygranych i współpracy :) mnie jeszcze nic nie udało się wygrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post ,fajnie piszesz :)

    Obserwujemy ?
    life-on-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, świetne paczki :) U mnie były tylko cukierki i kostki do zmywarki...:P

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę, ja nie mam szczęścia do rozdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozazdrościć takiej ilości zdobyczy! ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie;)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Łał, ile nagród. :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję tylu wygranych ;D szczęściara z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! gratuluje i troche zazdroszcze bo jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać w rozdaniu ;)
    Pozdrawiam Obserwuje i licze na wzajemność :) Na pewno będe tu często wpadać...
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję świetnych zdobyczy. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulujemy otrzymania fantastycznych produktów!!!
    świetny blog! dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty!
    a w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. super, gratuluję!!!
    duzo fajnych rzeczy udało Ci się wygrać :)

    a darmową grzechotkę też dostałam :)

    tak ogólnie co do przesyłek to wstyd,ale nic do mnie nie przychodzi,nic nie udało mi się wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  35. U widzę, że szczęście ostatnio dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję super wygranych oraz współpracy - mnie się nie udało z nimi nawiązać ;( A grzechotkę też mam :)

    OdpowiedzUsuń