sobota, 14 grudnia 2013

Crazy colours - MANHATTAN

Od paru dobrych dni moje paznokcie są pokryte lakierem z Manhattanu crazy colours. Jest to lakier biały z połyskującymi drobinkami bardziej przypominający srebrny.
Skusiłam się na niego ze względu na dużą promocję i oczywiście na kolor :)
Lakier ma 5 ml a zapłaciłam za niego jeśli dobrze pamiętam około 1,60 zł. Kupiłam go w internecie w drogerii internetowej www.ezebra.pl w dniu darmowej dostawy :)
Dla mnie lakier ma same plusy :)
+ szybko schnie,
+ jedna warstwa pokrywa idealnie paznokieć,  
+ dość wytrzymały,
+ buteleczka mała, poręczna,


Ja jestem z niego zadowolona :)
Szkoda, że akcje typu "Dzień darmowej dostawy" są organizowane tak rzadko :<  Może kiedyś się to zmieni ... :) oby .... bo kupić taki lakier za takie pieniądze stacjonarnie jest faktem niemożliwym.
buziak :*:)

20 komentarzy :

  1. no to niezła promocja, rzeczywiście ;o a ja myślałam że w KAŻDYM internetowym sklepie nawet w takie dni darmowej dostawy trzeba zrobic zamówienie np. za 50zł minimum :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo fajny :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, ja jednak chyba musiala bym pomalowac paznokcie chyba kilka razy , gdyz jak dla mnie jest zbyt przeswitujacy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej cenie ? Szkoda,że nie widziałam tej akcji :x Ładnie wygląda na paznokciach lecz ja bym musiała chyba 2 warstwy go nałożyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki za odwiedziny i miłe słowa ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się skusić na ten lakier :)
    obserwuje
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie pokrywa takie jednolity kolor jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor raczej nie mój, za wykończeniem też nie przepadam, ale cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłaś na super promocję!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie za jasny, nie lubię jak koncówki prześwitują i widać paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem na nie, nie lubię perłowych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie perłowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ezebra ma świetne ceny. Super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię mocno napigmentowane lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny taki ładny i zarazem delikatny :)

    OdpowiedzUsuń