środa, 11 grudnia 2013

Moja Miss Marine :)

Witajcie kochani :)
Chyba już każdy widział nowe produkty z przecudną szatą graficzną z PERFECTA :)
Seria Pin-up to 3 zestawy (krem + peeling) o różnych zapachach.
Oczywiście każdy produkt można kupić osobno a ostatnio nawet widziałam w sklepie cenę pojedynczego zestawu w kuszącej promocji.

W moje ręce trafił peeling i krem do ciała z serii Miss Marine - Tropikalne nawilżenie
Dziś recenzja kremu do ciała a następnym razem będzie recenzja peelingu :)

Krótko o produkcie / co pisze na opakowaniu:

Orzeźwiający zapachem morskiej pianki i tropikalnej plaży, silnie nawilżający krem do pielęgnacji ciała z kwasem hialuronowym oraz olejkami arganowym i migdałowym.
* Intensywnie nawilża.
* Regeneruje i spowalnia wiotczenie skóry.
* Nadaje jedwabistą gładkość.
* Pozostawia na skórze kuszący zapach, któremu trudno się oprzeć
Efekt:
Skóra jest intensywnie nawilżona, a orzeźwiający zapach morskiej pianki pozostaje na niej bardzo długo.
Pojemność: 200 ml

Perfumowany krem Perfecta Pin-up polecany jest do wszystkich typów skóry, bez ograniczeń wieku.

Moja opinia:
+ zapach "cudny" chociaż bardziej spodobał mi się z Lady Berry z zapachem sorbetu ze świeżych owoców leśnych - muszę go zdobyć :)
+ urocza szata graficzna :)
+ konsystencja typowego kremu, 
+ zamknięcie na klik,
+ dobrze nawilża,
+ szybko się wchłania,
+ skóra po zastosowaniu staje się gładka,
+ zapach utrzymuje się dość długo,
+ dość wydajne,
+/- cena około 16 zł / 200 ml
- skład: Aqua, Paraffinum, Liquidum, Glycerin, ........... BHA, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, CI 19140, ...


Podsumowując :
Peelingi i kremy: Miss Marine, Sugar Baby, Lady Berry Perfecta to nowa, niezwykła linia perfumowanych peelingów i kremów do ciała marki Perfecta. Nawiązuje do figlarnego stylu pin-up girl. Kosmetyki kuszą nieziemskimi zapachami – Miss Marine świeżą tropikalną bryzą, Sugar Baby słodkimi karmelkami, Lady Berry orzeźwiającymi leśnymi owocami. 
Polecam wypróbować, ja już znalazłam swojego ulubieńca :) 
A może również macie już swój ulubiony zapach? :)

25 komentarzy :

  1. kusisz :) chyba wyprobuje:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest sukienka od Pretty Women :) http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach pewnie jest ciekawy, ale ja jakoś boję się tych produktów.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam do testów własnie ten peeling i balsam i jak dla mnie pięknie pachnie po nich ciało:) Na święta idealny prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompozycje zapachowe brzmią bardzo ciekawie, fajny pomysł na opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna szata graficzna, zapachy zapowiadają się bardzo kusząco :-)
    Bardzo ciekawi mnie peeling - chętnie przeczytam recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To mogą być fajne produkty, tym bardziej, że zachwalasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy perfumowane nie należą do moich ulubieńców, ale czekam na recenzję peelingu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko,zakupie go w Rossmannie ? Podoba mi się szata graficzna i twój opis o nim :3 Zaciekawił mnie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam w rossmanie je dziś :D ale nie wolno Karolinie robić zakupów , to na patrzeniu się skończyło :D tzn nie do końca , ale o tym jutro na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same opakowanie wizualnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja właśnie wczoraj jako pierwszy wzięłam lady berry, zobaczymy jak się spisze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny wygląd ma :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio myślałam nad ich zakupem w Rossmanie :)) Kojarzy mi się, że były za 10 zł;p Ale może się mylę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. skład może i nie jest zachwycający, ale plusy zdecydowanie przeważają, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no takie perfumowane balsamy to i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kremy perfumowane lubię szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się nie załapałam :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym chciała, tak ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń