piątek, 27 grudnia 2013

Naklejki na paznockie - Sephora

Święta, święta i po świętach .................
Szkoda, że wszystko to co dobre szybko mija, ale jeszcze Sylwester przed nami :D

Dziś chciałam Wam przedstawić naklejki, które kupiłam ostatnio w Sephorze. Akurat była promocja 50% więc jak je tylko zobaczyłam to się na nie rzuciłam :) Nigdy wcześniej nie miałam naklejek a słyszałam wiele złego na ich temat.
Ja jednak miło zostałam zaskoczona :)
Co prawda, trochę trzeba spędzić czasu, żeby je nałożyć jednak efekt późniejszy jest niesamowity !

Naklejki nie odklejały się :) Na paznokciach utrzymały się parę dni.
A zmyć je można za pomocą zwykłego zmywacza do paznokci.


 A tak prezentują się na paznokciach :




Co myślicie o takich naklejkach ?
Ja myślę, że jest to fajna opcja dla osób lubiących eksperymentować i próbować czegoś nowego :)
Motyw jest gotowy wystarczy tylko trochę cierpliwości by to nałożyć :)
buziaki :*:)

36 komentarzy :

  1. Fajna alternatywa dla lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiście się podobają :) szybkie rozwiązanie dla leniuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladaja rewelacyjnie:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. efektownie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są ! lubię motyw panterki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o nich już kiedyś na jakimś vlogu, nie wiedziałam ze są dostepne w pl :))! jak dla mnie fajna alternatywa, nie zawsze mam cierpliwosc do malowania paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie wyglądają, jaka jest ich cena bez promocji? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez promocji to około 30 zł / z promocją 15 zł :)

      Usuń
  8. Ładnie prezentują się na twoich paznokciach ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetnie wyglądają te naklejki !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają świetnie :D ale pewnie bym nerwów do nich nie miała i by mi się kleić nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś z Avon miałam takie naklejki na paznokcie, ale albo były kiepskie bo ciężko je się zakładało, albo ja nie potrafiłam ich założyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne < 3 Po prostu cudo ! : * Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie na odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ oraz na jutrzejszy live! : ) Mam nadzieję ,że będziesz , będzie mi bardzo miło < 3 Pozdrawiam Cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się efekt na paznokciach :)
    Ja zawsze obawiałam się, że nie będę umiała sobie poradzić z naklejeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt ! jeszcze nigdy nie miałam żadnych naklejek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. często widuję takie naklejki i zawsze zastanawiałam się jak się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mrrr :D kiciuś ;)
    super naklejki

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietnie to wyglada:) idealnie na Sylwestra:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wygląda, ja bym ten motyw zestawiła z jakimś czekoladowym brązem i efekt byłby jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają na paznokciach ;) jakiś czas temu chciałam je sobie kupić, ale koleżanka mi odradzała ;P widocznie wiele zależy od indywidualnej kondycji paznokcia, płytki paznokciewej itd.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie CI wyszły! ja kiedyś próbowałam takie, ale tylko się naprzeklinałam przy nich :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Są świetne! Wgl osoba która wymyśliła takie naklejki jest genialna! Ja sb bez nich życia nie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh mam jeszcze pytanko :)
      Używałaś może kiedyś pudru mineralnego z marki Eveine? dokładnie takich kolorów: http://www.google.pl/imgres?sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1366&bih=642&tbm=isch&tbnid=iw1Wu8qTsRinPM:&imgrefurl=http://siouxieandthecity.blogspot.com/2011/08/eveline-celebrities-beauty-mineralny.html&docid=XMKDikDQp7Y5LM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/-8EjZRL02Fis/TkKkR57q-UI/AAAAAAAAZj8/dUeNRtLAE8k/s640/CIMG0288.JPG&w=640&h=480&ei=ZTK_UpWVOYrm4QSVxIHoDw&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:0,i:108&iact=rc&page=1&tbnh=175&tbnw=236&start=0&ndsp=18&tx=146&ty=111
      zastanawiam się właśnie nad jego kupnem ale nie jestem pewna czy jest dobry :) Pani w drogerii mówiła że dostosuje się do koloru skóry ale jakoś ten najciemniejszy odcień mnie nie przekonuje do tego :)
      Jeśli możesz to napisz odp na którymś z moich blogów :)

      Usuń
    2. Jasne, że mi pomogłaś :) Dziękuję Ci bardzo :) Wydaje mi się, że powinnam kupić ten puder :) Czytałam wiele dobrych opinii o pudrach mineralnych więc powinien być okej :)

      Usuń
  23. Świetny pomysł, bardzo efektownie to wygląda :) I masz pewność że nie wyjedziesz hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ci to wyszło:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/are-we-all-we-are.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do tego live kochana odbędzie się on w poniedziałek :-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do odpowiedzi w ankiecie.Ps.To bardzo ważne.Dziękuje ;-*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądają, lubię motyw panterki

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te naklejki:) Szczególnie, że utrzymują się na paznokciach kilka dni:) Fajny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również je miałam i muszę przyznać, że długo się trzymają i ładnie wyglądają ale dużo z nimi babrania :D Od kiedy korzystam z lakierów 1min to straciłam cały zapał do naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielokrotnie zastanawiałam się nad kupnem takich naklejek lecz obawiałam się że będą się odklejać.

    OdpowiedzUsuń