niedziela, 8 grudnia 2013

Nauka szybkiego czytania

Moim celem od dość dawna jest nauczyć się szybko czytać. Z pewnością jest to przydatne w codziennym życiu a już na pewno osobom które studiują. Brak czasu na przeczytanie zadanych notatek, książek czy ich ogrom dość często przerasta. Problem zaczyna się wtedy gdy materiał musisz opanować na już a jego jest po prostu za dużo.
Szybkie czytanie i szybkie zrozumienie tekstu jest możliwe dzięki programowi z Akademii Umysłu:
SZYBKIE CZYTANIE  - który, przetestowałam na własnej skórze :)


 Kilka słów o programie:
SKUTECZNY KURS SZYBKIEGO CZYTANIA
Sprawdzone metody i ćwiczenia, które polepszą Twoją sprawność czytania i przyswajania informacji. Przeznaczone są dla dzieci, młodzieży, osób aktywnych zawodowo, jak również i dla seniorów – każdy znajdzie w nich coś dla siebie.

Ćwiczenia są nie tylko skuteczne, ale stanowią też ciekawą i przyjemną formę spędzania czasu.

Ćwicząc tylko 15 minut dziennie:
  • polepszysz rozumienie i zapamiętywanie treści,
  • zdobędziesz umiejętność szybkiej selekcji materiału,
  • zwiększysz sprawność przeglądania zawartości Internetu.
W programie znajduje się:
  • 10 poziomów trudności - dostosujesz trening do swoich potrzeb i umiejętności
  • tryb nauki - program ocenia postępy, dobiera intensywność i trudność ćwiczeń
  • intuicyjny i atrakcyjny interfejs - łatwa i przyjemna obsługa programu
Dodatkowo cała rodzina może ćwiczyć i zapisywać swoje wyniki
Moja opinia:
Program jest łatwy do zainstalowania, dodatkowo w mig przebiega instalacja. Strona tytułowa programu jest ciekawa graficznie, automatycznie w tle pojawia się przyjemna lekka muzyka, którą w każdym momencie możemy wyłączyć.


 Po lewej stronie znajdują się poszczególne zadania jest ich 16 z 10 poziomami trudności. 

 
Jednym z plusów tego programu jest pomoc osobistego asystenta motywującego do ćwiczeń :)

 Po kilkunastu dniach mogę śmiało stwierdzić, że to działa :) Oczywiście do perfekcji trzeba się uzbroić w cierpliwość jednak już pierwsze efekty można zauważyć. Pochłaniam większą ilość tekstu w krótkim czasie a przede wszystkim szybkość czytania zwiększyła się. Czyli jednym słowem dążenie do mojego celu jest bliższe niż dalsze, a w takim tempie to za parę miesięcy będę mistrzem :)

Tylko 15 minut dziennie wystarczy na zauważenie efektów po pewnym czasie. 
Czy 15 minut to jest dużo? nie, a dzięki temu ułatwimy sobie w znaczący sposób życie :)

Program jest strzałem w 10 dla osób chcących się szybko nauczyć czytać. Z pewnością mogę go polecić zarówno dla starszych dzieci i młodzieży ale także dla dorosłych i osób starszych. 

Dodatkowo zbliża się okres prezentowy - święta, święta, święta ; Jest to idealny prezent dla bliskiej osoby :)
  Więcej informacji na temat programu można przeczytać TU

 Pozdrawiam :*:)

27 komentarzy :

  1. Program bardzo fajny, szkoda, że w czasie studiów o nim nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny program, chciałabym umieć szybko czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie mam z tym problemu lecz moja przyjaciółka.Może kupie jej to :3 Lece zobaczyć na stron kę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawie brzmi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś podobnego w wersji podręcznika papierowego, właśnie przypomniałaś mi o jego istnieniu;p
    Powodzenia w nauce, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze tego programu.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam że coś takiego istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie, choć tyle wersji tego jest że nie wiem na którą miałabym się zdecydować ;o na wszystkie niestety ceny mi nie pozwolą:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesująca sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja przyjaciółka uczy szybkiego czytania w prywatnej szkole. nie wiem na jakim programie bazują ale niektóre osoby osiągają spektakularne efekty

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. też będę to za niedługo testować, ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie ćwiczenia, nigdy nie mam dość :D Pozdrawiam i zapraszam do rozdania na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy program ;) zawsze chciałam nauczyć się techniki szybkiego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A quick note to Mary. Have you read the entire post? The writer answer your queries at the end.
    jeux de barbies

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze się zastanawiałam czy to rzeczywiście działa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny taki program. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się bardzo fajny i z chęcią bym wypróbowała ale niestety nie mam czasu, nawet 15 min żeby poświęcić na coś takiego :/

    OdpowiedzUsuń