niedziela, 29 grudnia 2013

Próbki z BingoSpa

 Jakiś czas temu dostałam w ramach współpracy próbki od BingoSpa.

Po przetestowaniu ich, dziś przyszła pora na ich krótką recenzje.


1. Delikatny złuszczający krem z kwasami AHA
Na opakowaniu próbki, niestety nie ma konkretnych informacji odnośnie tego kremu. Wiadomo tylko, że stosować go należy na noc i po nałożeniu go wmasować.
Próbka ta ma 5g dlatego byłam bardzo oszczędna w nakładaniu z uwagi by w jakiś sposób napisać tą recenzję. Oczywiście gdy się nałoży mniej kremu tym efekt jest inny a co za tym idzie mniejsze jest działanie - ale cóż zrobić.
Konsystencja tego kremu jest lekka, koloru białego o zapachu neutralnym. Wchłania się dość szybko, skóra po zastosowaniu jest nawilżona i gładka.
Krem ten jest wart uwagi chociaż nie wiem jak się spisuje przy dłuższym stosowaniu, gdyż mogłam go zastosować tylko parę razy.
2. Krem na cellulit i rozstępy
Ta próbka z kolei ma 10 ml i niestety 1 opakowanie starczyło mi na 1 użycie. Moje wrażenia ? Zapach dość przyjemny, skóra po zastosowaniu jest gładka. Jednak czy zauważyłam jakieś efekty ? Absolutnie nie, przy takiej pojemności nie ma takiej możliwości !


3. Serum kolagenowe - uda pośladki, brzuch
Na 2 użycia mogę stwierdzić, że serum te ładnie pachnie i dobrze nawilża skórę. Konsystencja jest zbita - idealna.


4. Koncentrat cynamonowo kofeinowy z papryką
Ta próbka mnie bardzo zaciekawiła, ze względu na swą tajemniczą nazwę. Jedna po zastosowaniu powiedziałam stanowczo - Nigdy więcej ! Czułam pieczenie a skóra była zaczerwieniona. Plus za zapach, który jest cynamonowy - bardzo przyjemny. Kolor koncentratu jest pomarańczowy a konsystencja zbita.

Pozdrawiam gorąco :):*

29 komentarzy :

  1. Jeśli chodzi o ten koncentrat to on ma właśnie za zadanie rozgrzewać ;)
    Fakt, ciężko napisać recenzje po wypróbowaniu próbek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cięzko coś powiedzieć o tych próbkach.. Ja miałam problemy z opinią, nie pokazały one dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. co do kosmetyków bingo to ogólnie je lubię,ale próbki ciężko zrecenzować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak oczekiwać po kimś, że na podstawie podesłanych próbek zaledwie zrobi reklamę na swoim blogu i oceni produkty... Nie podoba mi się takie podejście ze strony tej firmy.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten diabelski cynamonowy produkt mimo wszystko mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te maseczki :D Napisałam do Ciebie na e-mail :*

    OdpowiedzUsuń
  7. niewiele można powiedzieć na podstawie próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten produkt cynamonowy tak działa parzy niesamowicie
    odczuwa sie go jak mocne poparzenie słoneczne jakieś pół godziny czujemy pieczenie
    zdecydowanie nie dla wrażliwców

    robić recenzje na podstawie próbek bez komentarza

    OdpowiedzUsuń
  9. porażka z tymi próbkami ;) jeszcze wczoraj otrzymałam wiadomość, iż nie napisałam recenzji.. a wysłałam im ją 14 listopada i jeszcze podziękowali ;) co za bałagan..

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków. powinni przesłać jeden kosmetyk ale pełnowymiarowy a nie próbki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem nie powinnaś pisać recenzji na podstawie próbek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z BingoSpa krem do twarzy i jest fajny, nie długo go skończę, ale chętnie poznam też właśnie inne kosmetyki z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejo, jestem tu nowa. Mam nadzieje, że wejdziesz na mojego bloga, zaobserwujesz tak jak ja CB> quesslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne takie coś :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem ciekawa, czy pomaga to na rozsstępy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Producent raczej się nie popisał tymi próbkami...
    Bo cóż można powiedzieć po co najwyżej kilkakrotnym użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś otrzymałam kosmetyki od BingoSpa i się sprawdziły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam pełne opakowanie tego serum kolagenowego i fajnie sie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny blog! Obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że to tylko próbki bo jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie to jest cały problem przy próbkach bo nie wiadomo jak dany kosmetyk bd spisywał się później :/

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwacja za obserwacje ? http://aaleexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężko napisać recenzję na podstawie zastosowania próbek, ponieważ nigdy nie wiadomo jak produkt będzie spisywał się dalej. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam próbkę delikatny złuszczający krem z kwasami AHA i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. próbki mają na celu pomóc nam zapoznać się z produktem, a często nic nie dają, bo ich zawartość jest zbyt mała na ocenę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja właśnie dostałam info, żeby sobie wybrać produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń