poniedziałek, 23 grudnia 2013

Simple BEAUTY - mały czyściciel

W czasie kiedy moje pierniczki robią się w piekarniku mam kilka chwil na napisanie posta :)
Ostatnio bardzo często maluje paznokcie potem je zmywam i zmywam i tak w kółko :D
Także dziś krótki post o moim ostatnim zmywaczu, który okazał się strzałem w 10 !
Nie dość, że jest bardzo tani - kosztuje około 1,20 zł to jeszcze świetnie zmywa lakier.


Kilka słów o zmywaczu:
Zmywacz do paznokci Simple Beauty dzięki zawartości witaminy E, prowitaminy B5, zmywa płytkę paznokcia nie podrażniając jej powierzchni.
Nie pozostawia białego nalotu wokół paznokci i nie powoduje zmatowienia płytki paznokciowej, nawet po wielokrotnym zmywaniu. Bardzo wydajny. Bardzo lekki.

Zmywacze z tej serii dostępne są w różnych wersjach zapachowych:
 -jabłko
-cytryna
-pomarańcza
-neutralny
-kwiatowy

Ja właśnie dziś nabyłam 2 zmywacze. Jeden z zapachem kwiatowym i drugi z zapachem pomarańczy.

Zapach kwiatowy jest świetny ! O wiele przyjemniejszy od innych zmywaczy.

Buteleczka jest mała (50ml) ale dla mnie wydajna.
Opakowanie jest plastikowe.
Moich paznokci ten zmywacz nie wysusza, ale wiem że są różne opinie na ten temat.
Niestety skład budzi wiele zastrzeżeń a szczególnie ACETON na 1 miejscu. (Aceton może powodować łamanie i rozdwajanie się płytki paznokcia) - jednak takich skutków u mnie nie zauważyłam. Moje paznokcie zawsze były twarde i nie rozdwajały się. Z pewnością dla osób o słabych paznokciach 
NIE POLECAM !

 Moje dzisiejsze nabytki
Pozdrawiam i lecę do moich pierniczków 
Trzymajcie kciuki, żeby się udały :)

14 komentarzy :

  1. Dzięki za ponowne odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie teraz też nabrał taki szał maluje,zmywam,znów maluje :D Kupiłam w sobotę zmywacz do paznokci z ISANY ten o zapach migdałów,też jest w nim aceton,ale tak samo jak ty nie zauważyłam aby łamały mi się paznokcie lecz są w lepszym stanie niż po moim ostatnim zmywaczu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Wesołych Świąt ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się skusze na ten zmywacz do paznokci jak będzie mi potrzebny :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro nie polecasz dla słabych to dla mnie kompletnie odpada... Dopiero co zdołałam zapuścić paznokcie dzięki odżywce z Eveline...
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam Isankę, zieloną, tak pięknie po niej moje paluchy pachną, że ochh :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wiedziała czego nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki tani?! ja ostatnio kupuję zmywacz za 10zł a i nie sprawuje się najlepiej... tego nigdzie nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak pachnie ten pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z acetonem to niestety nie dla mnie, ale cieszę się, że tobie dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych zmywaczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze ze zmywaczem jest problem, że często niedokładnie zmywa lakier albo zabarwia płytkę :/ Niestety tego zmywacza już nie użyję, gdyż mam dosyć słabe paznokcie i nie chcę pogorszyć ich stanu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam go, jestem wierna zmywaczowi z Isany :)

    OdpowiedzUsuń