niedziela, 15 grudnia 2013

trochę o sztuce ...

Makijaż oczu kojarzy nam się z idealnie podkreślonymi rzęsami, cieniami do powiek, eyelinierem i różnymi takimi podobnymi rzeczami. Obecnie subtelnie podkreślone oko jest na czasie, mało kiedy pozwalamy sobie na odrobinę szaleństwa :) a co już mówić o artystycznym podejściu.
Co prawda mało jest okazji gdzie taki fantazyjny makijaż by pasował ale od czego jest sylwester ? :D

Makijaż oczu Tal Peleg - Znacie ? Kim jest ? Co takiego robi ?

Tal Peleg prezentuje twórcze, artystyczne podejście do make-up’u oczu. Spod jej ręki wychodzą niezwykłe obrazy, powstałe na powiece i wokół oka. Tworzy je używających tylko podstawowych produktów do makijażu takich jak kredka do oczu i różnorodne kolory cieni do powiek. Źródła natchnienia artystki są różnorodne: od baśni i snów po kulturę pop.

Tal Peleg jest izraelską artystką, która tworzy wspaniałe dzieła. 
Jestem ciekawa Waszego zdania :) Co o tym myślicie ?

 Kilka makijaży, które wpadły mi w oko ;)

Dla mnie wszystkie są wyjątkowe i godne uwagi, jednak najbardziej mi się podoba efekt 3 od dołu :) Ale czy się zdecyduje na taki makijaż w sylwestra - zobaczę :) a co raz się żyje :D
Więcej o artystce można poczytać na  https://www.facebook.com/TalPelegMakeUp

38 komentarzy :

  1. Aż się dziwię , że nie ma jeszcze komentarzy ?
    Jestem pierwsza - nie mogę się oprzec bo to są jakieś czary :)
    Zjawiskowe a jako osoba zakochana w kotach wiadomo , który przypadł mi do gustu....
    Idealnie by teraz odnalazła się w tym moja spinka do włosów Zimowy Bal :)
    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale super pomysły!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super makijaż, sama chciałabym posiadać taki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z kotem to zdecydowanie mój faworyt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej podoba się reniferek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne makijaże! Ostatni najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odjazdowe te makijaże :) Chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trzeba mieć talent - mi zwykły makijaż nie chce się udać :D a co dopiero takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś widziałam. Bardzo mi się podobają. Idealne na sylwestra czy karnawał. Tylko trochę talentu trzeba mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. widzialam juz gdzies w sieci te makijaze i bardzo chcialabym taki kiedys sfotografowac:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to piękne. Ile pracy trzeba żeby wykonać takie cudo. A ja się cieszę jak prosto kreskę narysuje :)Moim faworytem jest przedostatnie oczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. :o Jakie to piękne jest . Zazdroszczę talentu , mi się bardzo podoba łabędź i renifer :D

    OdpowiedzUsuń
  13. są wspaniałe i dopracowane w każdym nadrobniejszym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ja , robi cuda na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o niej słyszę... Nie widziałam jej dzieł, są cudowne!;D Ta dziewczyna ma mega zdolności! Ale szczerze mówiąc... Nigdzie bym nie wyszła w takim makijażu;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sa genialne i czadowe.
    Prawdziwe dziaøa :))

    Pozdrawiam i zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne są! może ja też w tegorocznego sylwestra bardziej zabawię się z makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :) mnie się ten ostatni bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, zapraszam na rozdanie do mnie i dodaję się do obserwatorów :)
    http://cosmeticsmen.blogspot.com/2013/12/spotkaem-ostatnio-swietego-mikoaja.html

    OdpowiedzUsuń
  20. te makijaże to prawdziwe arcydzieła, są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie wyglądają niesamowicie! Ogromnie mi się podobają takie mini obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś niesamowitego ! Dla mnie problemem jest wykonanie zwykłego makijażu , a c dopiero coś takiego ! <3
    Obserwujemy? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego! :)
    Niesamowicie urzekła mnie ta dziewczyna z włosami jako brew :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czytałam już kiedyś o niej i przeglądałam jej wspaniałe makijaże oka <3
    mi najbardziej podoba się 2 od dołu ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę taki makijaż i jestem pod wielkim wrażeniem z tego powodu, że można coś takiego wykonać na powiece i jej okolicy. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sztuka na oku, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeny, ale świetne! myślałam, że to komputerowo zrobione :P jak dla mnie z reniferkiem najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Magia! To już nie talent -to prawdziwy dar od losu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. woow, rewelka, mieć takiego kota na powiece ehh <3

    OdpowiedzUsuń
  30. makijaże mega :) nigdy jeszcze nie widziałam takich arcydzieł na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, ale trzeba mieć talent :) Ja czasem nie mogę kreski na oku narysować a co dopiero coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń