niedziela, 26 stycznia 2014

Cienie do powiek z Markwins

Hey !
Jak Wam mija ten spokojny niedzielny dzień ?
Ja w trakcie malutkiej przerwy w czytaniu notatek postanowiłam napisać ten post :)  

Ostatnio stałam się posiadaczką cieni do powiek z Markwins a to za sprawą mojego brata, który odwiedzając Polskę wręczył mi taki oto prezent :D


O tej firmie nigdy nie słyszałam :O
Podobno jest to firma amerykańska, dość dobra ale niestety mało znana.
W takim pudełeczku zamykanym na klik znajduje się 9 cieni do powiek. Wkłady do tych cieni są wymienne i można sobie je sztukować wedle uznania. Nie muszą to być cienie konkretnie z tej firmy dzięki czemu samo opakowanie już jest bardziej przydatne.
Dodatkowo takie pudełko zawiera lusterko co ułatwia malowanie.

 

Pigmentacja tych cieni jest bardzo słaba. Efekt jest mało widoczny - może po prostu mają takie być ?
I niestety są mało wydajne - na długo z pewnością nie starczą.
Natomiast plusem może być to, że trzymają się długo na powiece.



Jak widać są to bardzo delikatne kolory, mało widoczne. 
Ja jednak bardziej preferuje mocniejsze kolory :)
A Wy ?
:*

40 komentarzy :

  1. super kolory! pasują do Pani oka

    jak zrobić prosty nagłówek ? zapraszam :) http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/01/jak-zrobic-prosty-nagowek-pare-sow-o.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zbierać palety z cieniami do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się kolorki tej palety ;)
    ładnie umalowane oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do makijazu dziennego powinny byc dobre:) osobiscie wolę delikatniejsze, wlasnie jak te:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie maluję się cieniami, nie przepadam i nie potrafię :c

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie maluję się cieniami, gdyż nie lubię i nie potrafię :c

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ;) szkoda tylko ze pigmentacja słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja akurat sie cieniami nie maluje, nie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda tej słabej pigmentacji.. jesli ktoś lubi delikatne makijaże to te cienie sie spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale pigmentacja rzeczywiście pozostawia sporo do życzenia :/
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. średniawe.. pewnie wrzuciłabym je w kąt, gdyby dawały taki delikatny efekt. Lubię, gdy widać porządnie cień na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mi się spodobały ich odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki takie hmm żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest bardzo dyskretny, a kolorki delikatne, ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi się podoba taki delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne kolory, ja sama lubię i mocne i delikatne w zależności od humoru:) Twoje mają bardzo ciekawe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się takie delikatne barwy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój brat miał gest:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne cienie. podoba mi się tan jaśniutki brąz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie niestety nie przekonują, ale gest się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie się prezentują:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za wsparcie ; ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. ale delikatne kolory naprawdę Ci pasują, masz piękne oczka:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurde same pudełeczko jest przydatne,ładne kolorki :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie w sumie takie delikatne cienie pasują, ale szkoda, że są mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak do szkoły to idealne <3
    Zapraszam do mnie: jessicaa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie znam tej firmy, pigmentacja bardzo słaba więc nie skusiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubie takie delikatne barwy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja od czasu do czasu lubię zaszaleć z kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne kolorki. Mi by ani jeden, ani drugi brat takich nie kupił. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię delikatne kolorki, więc te cienie jak najbardziej pasowały by mi :) kiedyś też dostałam cienie od brata ale oddałam je bratowej bo miały zbyt intensywny kolor :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz dobrego brata :D
    A cienie są świetne :) bardzo fajnie własnie z tym pudełeczkiem, że da się te cienie wymienić:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie cienie słabo widoczne ale samo opakowanie kapitalne

    OdpowiedzUsuń