piątek, 31 stycznia 2014

czekoladowy cień do powiek - EARTHNICITY

Witajcie,
Dziś chciałbym Wam przedstawić cień do powiek od Earthnicity Minerals London. 
Czy zaskoczył mnie ? Sprawdził się ?
(zapraszam do poniższej recenzji)

Od producenta:

Cienie mineralne Earthnicity są niezwykle trwałe, a ich kolory zachwycają nasyceniem naturalnych barw. Dostępne są w wielu wyjątkowych odcieniach.













Cień do powiek Earthnicity zapakowany jest w malutki słoiczek z sitkiem, dzięki któremu wydostajemy pigment. Znajduje się w nim 1.2 g produktu. 
Cień jest mocno napigmentowany, kolor jest wyrazisty taki jaki oczekiwałam. Po nałożeniu na powiekę odznacza się i dobrze go widać. 
Cień ten nakładałam małym pędzelkiem - przeznaczonym do takich celów.


Mineralny cień do powiek idealnie sprawdził się. Od momentu go otrzymania stosuję go codziennie i już nie wyobrażam sobie innego zamiennika :)




Wytrzymałość tego produktu jest świetna. Cień utrzymuje się cały dzień na powiece, nie ściera się, nie spływa.
Jego małe opakowanie jest bardzo poręczne i z łatwością można go zabierać w każde miejsce - nie zajmuje dużo miejsca.

Jak się prezentuje :


 Skład: Mica, Titanium Dioxide, Kaolin Clay, Silica, Iron Oxides, Some eyeshadows contain: Manganese Violet, Ultramarine Blue, Ultramarine Violet, Chromium Oxide Green // Mika, dwutlenek tytanu, glinka kaolinowa, krzem, tlenki żelaza. Niektóre cienie zawierają także: fiolet manganowy, błękit ultramarynowy, fiolet ultramarynowy, zieleń chromową.


Produkt ten jest w 100% naturalny, nadający się do każdej skóry, nie wywołujący reakcji alergicznych.
Cena produktu: 31,99 zł
Dla wszystkich chętnych mam specjalny 
KOD RABATOWY
ZIMASCGKY
20%
ważny do 28.02.2014r.
http://www.earthnicity.pl
Firma w ramach zbliżających się WALENTYNEK
daje 25% zniżki 
KOD RABATOWY 
VIPURNLM
ważny do 14.02.1014r.

Jednym słowem produkt jest wart wypróbowania !

POZDRAWIAM :)

25 komentarzy :

  1. kolor bardzo przypadł mi do gustu, uwielbiam brązy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor, jak koleżanka wyżej też gustuję w brązach

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki mineralne:) wygląda świetnie, choć ja cieni do powiek nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor sliczny ale za cieply jak dla mnie, nie pasowal by mi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor i rewelacyjna pigmentacja. Uwielbiam takie cienie :) W sumie jest trochę drogi, ale po rabacie możnaby się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne prezentuje Ci się na oczku :).Ja często nakładam też taką bazę i też jest ok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. w moim guscie:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne zdjęcia, lubię brązowe cienie, tylko takich używam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor :D
    Ładnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe są te kosmetyki, a ten pigment bardzo uniwersalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi niestety takie kolorki nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo mi pasuje! :)

    http://malliniak.blogspot.com/2014/01/a-nice-day_31.html

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek naprawdę prześliczny, jednak do mojej cery on by nie pasował. ;c

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten wpis. :)
    Będę wpadać. :)
    Zapraszam do mnie : francesca-never-say-never.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek aczkolwiek do mnie raczej by nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie się prezentuje <3

    Zachęcam do wzięcia udziału w urodzinowym konkursie na moim blogu: http://alabastrowapanna.blogspot.com/2014/01/urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te cienie są rewelacyjne :) ślicznie wyglądają na powiece, a do tego są bardzo trwałe.
    Ten kolorek jest super :)
    Ja na co dzień używam odcienia Iced Coffe, bo jest jasny i delikatny, a więc idealny do pracy :)

    OdpowiedzUsuń