środa, 15 stycznia 2014

KOD RABATOWY 20%

Kochani !

Mam dla Was kod rabatowy do internetowego sklepu www.earthnicity.pl 
 20% rabatu na cały asortyment

Zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem firmy :)
Może coś akurat przypadnie Wam do gustu i będziecie chcieli coś wypróbować ?
A może jesteście już stałymi klientami ?
Jest możliwość przed zakupem pełnowymiarowych produktów zakup próbek - co jest ewidentnie wielkim ułatwieniem  :)
Dodatkowo:
Na stronie Earthnicity znajduje się zakładka "DOBIERZ ODCIEŃ" dzięki, której możemy wybrać odpowiedni kolor do naszej karnacji :) 


Kod rabatowy to: ZIMASCGKY
ważny do 28 lutego

Pozdrawiam ! :)

16 komentarzy :

  1. super! może coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba dopiero napiszę o rabacie przy pierwszym testowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za kod,lecz nie skorzystam z niego bo najpierw chce wszystkie kosmetyki co mam skończyć :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do wzięcia udziału w akcji,byłoby mi bardzo miło gdybyś wzięła w niej udział :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. A moja próbka pudru leży w szufladzie jeszcze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zajrzeć do tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak miło : ) Iwonka jak ja dawno u ciebie nie byłam : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam Kochana : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Gratuluje zajęcia 2 miejsca w rozdaniu na moim blogu :D
    Napisałam do ciebie maila abyś podała mi swoje dane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o super! ;-)

    zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią przejrzę ofertę :) Szkoda, że mam tak mało okazji, żeby robić sobie wymagający makijaż

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję, możliwe, że skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O super :D Możliwe, że skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń