środa, 22 stycznia 2014

Lakier ONE colour sand - piasek

Witajcie ! :)
Dziś krótka recenzja lakieru piaskowego - One Colour Sand 06.
Co pisze na stronie producenta:
Lakier ten kryje płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitującą cukrową posypkę. Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor. Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.

Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw. Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę.

 Moja opinia:
+ wygodna buteleczka,
+ pojemność 10 ml,
+ fajny pędzelek, który ułatwia nakładanie lakieru,
+ wystarczy jedna warstwa by pokryć paznokieć,
+ szybko schnie,
+ wytrzymałość do 5 dni,
+ brak problemów ze zmywaniem,
+ nie barwi płytki,
+/- cena około 9,90 zł
- dostępność

Lakier spisał się bardzo dobrze. Na pewno jest wart zakupu :)

 Biorę udział w rozdaniu u http://psychodelax3.blogspot.com
Zapraszam Was również :)

buziaki :):*

33 komentarze :

  1. prezentuje się bardzo ładnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę taki piaskowy lakier :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten lakier :D Mi przydałby mi się taki beżowy
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski <3 mój ulubiony kolor :) szkoda tylko, że na zdjęciu średnio widac tą piaskową fakturę ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze lakierów z allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ładny, jednak ja chyba wolę piaski z brokatem ;D

    zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. średnio mi się podoba :( sam kolor piękny, ale z piaskiem juz tak ładnie nie wygląda :)
    Dzięki za notke!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda ten lakier do paznokci i ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny chociaż nie przepadam za niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień bardzo ładny, wykończenie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za niebieskimi lakierami do paznokci,ale ten wyjątkowo mi się podoba :)


    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor fajny, chociaz efekt piasku troszeczke sredni (moze tylko na zdjeciach tak wyglada )

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor faktycznie bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go w różowej wersji, ale tylko wypróbowałam, bo kolor był wybitnie nie mój. Jednak dobrze się nakładał, miał niezłe krycie i dobrą trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny :) paznokcie ciekawie wyglądają jednak wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w rozdaniu :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Krycie widzę, że bez zarzutu ale chyba troszkę za mało tych drobinek ma i wygląda na pierwszy rzuty oka jak zwykły lakier. Ale może to tylko moje wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor fajny, ale chyba brokatowy piasek lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy wcześniej nie słyszałam o lakierach i innych kosmetykach z tej firmy. Ładny kolorek lakieru. Życzę powodzenia w rozdaniu. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba sobie kupię jakiś z tych "chropowatych" lakierów :),
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. super lakier.. i cena fajna!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń