sobota, 18 stycznia 2014

Maska do włosów - mój nr. 1

Dziś przedstawię Wam maskę do włosów, która od jakiegoś czasu jest moim faworytem w pielęgnacji włosów.
Nie znam lepszej maski do włosów, nie spotkałam jeszcze takiej :D
Maska z BingoSpa  - masło Shea i pięć alg

Od producenta:
Zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori dla wzmocnienia i regeneracji włosów
Masło Shea ma działanie rewitalizujące, odżywcze i nawilżające. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje włosy od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk. Algi dostarczają włosom odżywczych i regenerujących składników: witamin, aminokwasów, polisacharydów, proteiny i soli mineralnych. Włosy stają się mocne i elastyczne
Sposób użycia: maskę nanieść na umyte, wilgotne włosy, delikatnie rozprowadzić na włosach i wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., następnie dokładnie spłukać.
Zaleca się stosowanie maski przez okres 5-6 tygodni, po 2 nałożenia maseczki tygodniowo.

Skład: Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Shea Butter, Glycerin, Aqua Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben


Jak widać moje opakowanie już się kończy ale mam w planach kupić sobie kolejne :)
Znalazłam sklep stacjonarny u siebie w którym można kupić te maski i inne produkty z BingoSpa co niezmiernie mnie cieszy. Zawsze można iść do sklepu i bez kupowania w ciemno zaznajomić się z produktem. 
Cena : około 12,50 zł / 500g.
Opakowanie jest pojemne bo ma aż 500g - starcza na bardzo długo ! - wydajne.
Konsystencja gęsta, budyniowa - nie spływa z włosów. 
Zapach maski jest dość mocny i długo utrzymuje się na włosach. Dla mnie idealny.
Po zastosowaniu włosy są miękkie, pachnące i lśniące. Włosy łatwo się rozczesują. Maska nie obciąża włosów !

Podobno można kupić ją w Tesco :O - to prawda ?

Polecam :)

Co o tej masce myślicie ? mieliście ? :)



37 komentarzy :

  1. Nie miałam :) Wygląda ciekawie, także mam chęć ją wypróbować !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam, ale osobiście nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ale może wypróbuję. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Można, ja ją kupiłam, ale w całym białym pudełku :) I dla mnie ideałem nie jest... raczej ma powierzchniowe działanie, a nie regenerujące. Ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że znalazłaś maskę, z której jesteś tak zadowolona i która jest dosyć tania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kompletnie ta maska się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z bingospa jeszcze maski do włosów nie miałam, ale uwielbiam ich maseczki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tej maski, dzisiaj zrobiłam zamówienie w sklepie Bingo SPA ale same kwasy sobie zamówiłam - zobaczę jakie są ich kosmetyki i jak będą ok, to może taką maskę też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio bardzo dużo się słyszy o ich kosmetykach , kupiłam z narzeczonym ostatnio zobaczymy jak się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ja nie mogę jej nigdzie spotkać. Chodź widzę że opinie są różne ,ale tak jest zawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie przydatny dla mnie post, od dłuższego czasu szukam maski do włosków!
    Pozdrawiam ;-*

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mysle nad jej kupnem:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak gdzieś znajdę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie muszę zajrzeć to Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedną maskę z Bingo i była bardzo dobra, chętnie przetestuje inne wersje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresowała mnie z opisu :) Nigdy jej nie używałam dlatego nie wiem czy można ją zakupić w Tesco :c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam akurat tej maski ale bigno spa znam i mam dwie inne w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o niej wcześniej, poszukam w Tesco, może będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przystępna cena za taką maske do włosów :) moze uda mi sie ją gdzieś dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze takiej, chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba ją wypróbuję :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przy najbliższych zakupach w Tesco rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja słyszałam że jest dostępna w Auchanie, ale jeszcze jej tam nigdy nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to tam musze luknąć bo mam bliżej :D

      Usuń
  25. Mam dwie maski tej marki, ale na razie zużywam inne produkty, więc leżą grzecznie i czekają na swój czas :) W Tesco nie widziałam produktów BingoSpa, ale wiem, że na pewno są w Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bingo Spa spotkałam w Auchan, ale jeszcze niczego od nich nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę ją pierwszy raz, chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. po wczorajszej wizycie u fryzjera została mi polecona maska pilomax, więc właśnie zamawiam z allegro. Nie stosowałam wcześniej żadnej, więc mam trochę straszki, ale mam nadzieję, że sprawdzi się i będę zadowolona. Przedstawiony przez Ciebie produkt na pewno kusi ceną, bo ja za pilomaxa za 240g płaczę 23zł : ) miałaś kiedyś wspomnianą przeze mnie maskę może ?

    OdpowiedzUsuń
  29. produkt nieznany, ale markę bardzo cenimy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę kupić tą maskę, a w tesco ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie miałam,ale lubią tą firme:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Maska o takiej nazwie to musi być coś ;) nie używałam ale z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. tyle tych produktów, że nie wiem co wybrać po Kallosie :D a w Tesco nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, ale wygląda ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam , ale w sumie czemu by warto nie wypróbować ; ) W sumie fajny produkt, miałam już dużo maseczek do włosów i nie za bardzo się sprawdzały . Przystępna cena ; ) Pozdrawiam ; * * *

    OdpowiedzUsuń