poniedziałek, 13 stycznia 2014

Paznokcie Christiana Louboutina

Hej :)
Dziś post z serii "ciekawostki" czyli o czym ostatnio usłyszałam, przeczytałam.
Pierwszy raz spotkałam się z z określeniem paznokcie Christiana Louboutina jakiś czas temu. 
Ja na punkcie paznokci mam małego "hopla" i takie nowinki jak najbardziej lubię.
Wydaje mi się, że taka informacja/ciekawostka/fakt jest czymś godnym podzielenia się :)
Co to jest?
  •  to dwustronny manicure,

  • paznokcie z kolorowymi spodami.

     
    A zaczęło się od ...............................
    Christian Louboutin pierwsze obuwie zaprojektował w 1991 roku. Na początku, jego buty niczym się nie wyróżniały, ewidentnie brakowało im „tego czegoś”. Wszystko zmieniło się za sprawą przypadku. Otóż pewnego dnia przyłapał swoją asystentkę na malowaniu paznokci w godzinach pracy! Zmieszana dziewczyna oddała mu swój czerwony lakier, obiecując, że to się już więcej nie powtórzy. Jak się okazało, nie było powodu do zwolnienia - ta sytuacja bowiem zainspirowała projektanta do pomalowania spodów swoich butów na czerwono. To był strzał w dziesiątkę! Louboutin stał się sławny, zarobił miliony, a buty jego projektu noszą gwiazdy na całym świecie! Co się stało z przyłapaną asystentką – nie wiadomo!
     
    Słynne buty z czerwoną podeszwą stały się inspiracją do stworzenia niebanalnego manicure'u.
     
    O paznokciach z czerwonymi spodami po raz pierwszy usłyszano dwa lata temu, jednak popularności nabrały dzięki Adele, która w takim manicurze wystąpiła podczas Grammy Awards 2012. Wokalistka dopasowała go do srebrno—czerwonych butów Loubouitna.
     

    Największą popularnością cieszą się czarne paznokcie z czerwonymi spodami.

(źródło: http://www.we-dwoje.pl) 

 Waszym zdaniem to HIT czy KIT ? 

38 komentarzy :

  1. Mi by się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany na przedostatnim zdjęciu jakie pazurki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnae pazurki - ciekawie to wygląda :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym sobie je zrobić, gdy mi trochę podrosną ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie, ale nie wiem czy bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie hit :D Na weekend sobie takie zrobię :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wygląda, ale obawiam się ze nie na moich paznokciach ;) graniczyłoby to z wielką precyzją, wręcz milimetrową :D niestety kiedy odstawiam odzywke dla lakierów zaraz się łamią :),
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam łamliwe pazurki, nigdy nie miałam długich, więc u mnie to nie realne, jednak podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam ochotę ostatnio tak sobie zrobić :D ale bym się pewnie za dużo wkurzała przy zmywaniu spodniej warstwy

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie to hit , bardzo oryginalny pomysł na zrobienie fajnych paznokci :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy moich króciutkich paznokciach taki mani odpada. Przyznam jednak, że wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hit <3 jakas nowa alternatywa dla moich długich pazurków ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wygląda, ale ja bym nad nim pól dnia spędziła, a i tak bym mi się nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie kit, mnie denerwuje, jak sobie niechcący pod płytkę lakierem wjadę, a co dopiero specjalnie tak malować :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda jednak jak dla mnie to raczej zbyt wiele pracy, wolałabym namalować jakieś zdobienia :) ale buty ładne mam takich parę par i bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedys próbowałam takie zrobic, ale to nie na moje nerwy żeby później opuszki czyścić ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to dość ciekawie :) Aż chyba kiedyś muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. moje paznokcie są zbyt krótkie aby tak je malować ale podoba mi się ten pomysł. HOT

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się podoba, bo lepiej jest widziec pomalowane pacnokcie od spodu (jak ktoś oczywiście ma takie dłuuuugie) niż wyblakły kolor samej płytki paznokciowej, przez która przebija kolor dany na wierzch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym czerń i czerwień to moje ulubione połączenie kolorów :)

      Usuń
  21. Nigdy takich nie malowałam, ale zamiar już był nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się pomysł podoba, bo zwłaszacza przy ciemnych paznokciach-od spodu są brzydkie prześwity czasem

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja pierwsze słyszę ale pomysł cudny, spróbuje gdy pozwoli mi na to długość paznokci

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda dość ciekawie, ale czasem nie mam jak się zabrać za malowanie na wierzchu, a co dopiero pod spodem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda imponująco, choć pewnie robótka czasochłonna. łza na rzęsie, ale aktualnie moje pazury są zbyt krótkie do jakichkolwiek przedsięwzięć :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny efekt, ale jestem na to zbyt leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są! Piękne :D Musze tylko kupić nowy czerwony lakier bo mi się zagubił :p

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł z tymi paznokciami:) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm mi osobiście średnio się coś takiego podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla długich pazurków fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiedziałam, że to ma jakąś nazwę, w sumie to muszę kiedyś wypróbować na sobie :D kiedyś gdzieś widziałam nawet panterkę zrobioną na tej "wewnętrznej" części paznokcia ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam je już jakiś czas temu i uważam, że to całkiem fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń