czwartek, 2 stycznia 2014

Trochę kawioru na paznokciach

I już Nowy Rok :)
Jak Wam minął Sylwester ?  Ja mogę śmiało powiedzieć, że był to mój najlepszy Sylwester jak do tej pory :) Miała być typowa domówka po której miałam wrócić do domu. Jednak jak to bywa czasem plany się zmieniają i po 1 w nocy wylądowałam na imprezie pod gołym niebem :) Zabawa się rozkręciła, a że było mało ludzi (co jest dziwne wręcz :D) można było szaleć do woli i wyginać śmiało ciało :) Dj dawał rade i rozpieszczał nas samymi hitami 2013 roku ! ahhh ... :)

Dziś chciałabym pokazać Wam jak ozdobiłam paznokcie w tym szczególnym dniu :)
Postawiłam na kawior ale w minimalistyczny sposób. Nie zawsze to co jest w nadmiarze jest dobre i ładnie się prezentuje. Dałam go bardzo mało i wg. mnie efekt wyszedł nawet ok :)

Kawior ten otrzymałam na spotkaniu blogerek w lipcu.



Paznokcie na samym początku pomalowałam lakierem z Bell - kolor ciemny fiolet. Następnie po wysuszeniu nałożyłam lakier bezbarwny i zaczęłam nakładać na niego kuleczki czyli ten kawior.


Kawioru na paznokciach dałam niewiele, ponieważ tak sobie wcześniej ustaliłam. Też nie chciałam przesadzić w ilością a przede wszystkim byłam ciekawa wytrzymałości. Nie wierzyłam, że wytrzyma tak długą noc i jeszcze dłużej.

Szczerze zostałam zaskoczona. Kawior trzymał się, oczywiście parę kuleczek odpadło ale większość została nawet do dnia dzisiejszego.





 Jak Wam się podoba ? Co myślicie o kawiorowych paznokciach ? :)

38 komentarzy :

  1. bardzo ladnie to wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie probowalam kawioru :) musze sie zaopatrzyc bo ciekawie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miałaś udaną zabawę sylwestrową! Ja spędziłam ten czas rodzinnie ,w domu. Paznokcie wyglądają świetnie. Kawior wyglada pięknie na tle ciemno fioletowego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygladaja:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz śliczne pazurki :D Ja sylwester spędziłam z przyjaciółką a widzę,że Tobie on udał się w 100 % :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do zadawania pytań.To dla mnie ważne.Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że wyhodowałaś długaśne paznokcie :D ladnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za kawiorem nie przepadam ale taki efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kupić na sylwestrową noc, postawiłam jednak na piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wychodzi bardzo śliczny efekt, ale chyba bym z tego nie skorzystała

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie przepadam za kawiorowym mani :/
    Ale jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam na rozdanie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda na Twoich slicznych pazurkach :) ale ja nie lubię takiego dodatku na swoich paznokciach bo mi po prostu przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyszło, zawsze mnie zachwycają długie paznokcie do których ja nie mam nerwów ani sposobności :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne paznokcie *.*
    Co do kawioru to troszkę nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszło ;o <3
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się, oryginalnie wyszło, fajnie, że te kulki się trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Tobie to wyszło:) Podoba mi się takie mniejsze użycie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do mnie kawior jakoś nie przemawia :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyszło :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie paznokcie
    http://suzii-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje się bardzo ciekawie !

    OdpowiedzUsuń
  22. o proszę, pierwszy raz widzę kawiorowe paznokcie "udekorowane" tylko na części paznokcia, świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie to wygląda, nie miałam nigdy kawiorowego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. wystarczy zmywacz do paznokci, jednak trochę trzeba się namęczyć by to usunąć :)

      Usuń
  25. Bardzo mi się u kogoś podoba kawior, u siebie go nie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kawiorek jest sliczny...mas zpiekne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  27. No to sobie pobalowałaś! Oby więcej było takich imprez :D
    Ja też mam takie kuleczki jak ja to nazywam, ale wolę gdy są umieszczone na całej powierzchni paznokcia jednak nie są zbyt trwałe.. ciągle odpadają i wgl jak przejadę po nich bezbarwnym lakierem to kolor mi się zmywa co nie jest okej :/ Te jak widać są o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kawior zafundowałam sobie w Wigilię (akcent na jednym palcu), ale niestety dosyć szybko mi odpadł :(

    OdpowiedzUsuń