piątek, 24 stycznia 2014

Zapach kwiatowo-owocowy - Bi-es

Cześć !
Dziś w ramach przetestowania zapachu, jego krótka recenzja. 

 
Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości: bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytującą podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla, by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl.

Nuta głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty

Nuta serca: fiołek, róża, frezja
 
Nuty podstawy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo 
 

Bardzo podoba mi się kształt tego flakonika i kryształek Swarovskiego, który jest na zewnętrznej stronie. Dodaje to takiego uroku i prestiżu. 
Zapach jest bardzo wyrazisty, utrzymuje się do kilku godzin. 
Flakonik ten jest wyjątkowy ze względu na to jak wygląda ale również, że względu na wyjatkowy, kuszący zapach.
Zaletą jest cena - nie za wysoka bo około 22 -24 zł.
Pojemność to 100 ml
Do stosowania na każdą porę roku :)
Flakonik jest bardzo wydajny, zakładam, że starczy na bardzo długo !


Dziękuje http://samplecity.pl/ za możliwość przetestowania produktu 
POZDRAWIAM ! :)

 


34 komentarze :

  1. bursztyn to ciekawie brzmi

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej spodobała mi się ten zapach z całej trójki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie cudnie pachnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiatowo-owocowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się najbardziej podoba MOI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Liście białej herbaty brzmią kusząco, róża już mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ich zapachy właśnie za zapach jak również za trwałość

    OdpowiedzUsuń
  9. Flakonik wygląda ślicznie, a perfumka na pewno pachnie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa zapachu, ten kryształek jest uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. niezmiennie zazdroszcze:)
    Pachnące nawilżenie od EVELINE!:)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/2014/01/nawilzajacy-balsam-do-skory-normalnej.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ma fajny flakonik.Na pewno bardzo ładnie pachnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja przyjaciółka go ma i zapach mi się bardzo podoba, tylko z czasem robi się troszkę taki alkoholowy. Nie wiem czy tak ma być, może pod koniec opakowania tak się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo kocham zapach frezji, mam nadzieję,ze faktycznie jest wyczuwalny w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne opakowanie! i wygląda na słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak taka cena to trzeba wypróbować ;) Ja mam chrapkę na Miss Dior ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglada, a nazwa zapachu tez kuszaca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej chcę te perfumy :) Tym bardziej, że długo się utrzymują i są tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe nuty zapachowe, które zachęcają do wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. flakonik jest cudowny;d jestem ciekawa zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat, muszę w końcu znaleźć i samemu przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Bi-es'a a często sięgam po zapachy 313, Love Forever. Ładnie pachną i jak dla mnie są bardzo trwałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fiołek i frezja! Matkooo! Muszę koniecznie wpisać na listę - z pewnością sprawdzę sobie zapach podczas następnego pobytu w Polsce!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie ten zapach, chciałabym wypróbować perfumki ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. swego czasu lubiłam ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszy z wszystkich otrzymanych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę powąchać jak będę w drogerii, bo mnie zaciekawiłaś

    OdpowiedzUsuń