piątek, 21 lutego 2014

Liebster Blog Award

Cześć !
Dziś troszkę informacji o mnie w związku z nominacją do Liebster Blog Aword od 

Dziękuję :):*


Pytania:

1.Co lubisz w sobie? 
Ciężkie pytanie :P nawet bardzo .... myślę i myślę i tak wymyśliłam, że może jeśli chodzi o charakter to indywidualizm a w wyglądzie to nogi :P
 
2.Jaki masz styl?

Zazwyczaj jest to styl sportowy, jednak czasem w zależności od okazji zmieniam go na bardziej elegancki :)
 
3.Masz rodzeństwo ?

Tak mam brata i siostrę - ja jestem najmłodsza 
 
4.Kim chcesz być w przyszłości?

Obronić się i zostać magistrem :D
 
5.Czego nienawidzisz w ludziach?

Kłamstwa
 
6.Dlaczego blogujesz?

Bo sprawia mi to wielką przyjemność :)
 
7.Do czego masz słabość?

Do lakierów do paznokci <3

8.Twoje hobby?

Nie wiem czy można to tak nazwać ale prowadzenie bloga :)
 
9.Malujesz się?

Oczywiście :)
 
10.Oglądasz youtuberów?

Tak mam swoich ulubionych :)
- stylizacje2
- PannaJoannaMakeUp
- TheKretka1
i jeszcze kilku :)
 
11.Ulubiona piosenka?

Obecnie jest to:

Dziękuję za nominację a chętnych zapraszam do przyłączenia się i odpowiedzenie na powyższe pytania :)
Bo fajnie jest się dowiedzieć o kimś czegoś więcej :)


Buziaki :*:)



21 komentarzy :

  1. ;)Ja nie mam rodzeństwa!
    Lakierów mam tylko kilka, ale za to nie znoszę kłamstwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co :) Zasłużyłaś na nominację :*
    Kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi ;) gratuluje nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam słabość do lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje nominacji :) ciekawe odpowiedzi :)

    Obserwuje i liczę, że zajrzysz na mojego bloga :))
    Super blog:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny post :)
    Obserwuję

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej tak samo uwielbiam kupować lakiery do paznokci chociaż przyznaję, ze rzadko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj lakiery do paznokci...uzależnienie każdej z Nas..

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie wpisy,bo można się dowiedzieć czegoś ciekawego o koleżankach po fachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nienawidzę kłamstwa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje nominacji ;)!
    Obserwujemy ?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna piosenka, a pierwszy raz ją słyszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja marzę o tym tytule :p

    OdpowiedzUsuń