piątek, 7 lutego 2014

Mała zmiana

Witajcie kochani !!! :)

Już jestem po sesji :) uffff .... . 
Dziękuję wszystkim za tak miłe słowa i trzymanie kciuków :)
4/5 egzaminy są zdane - jeszcze czekam na wyniki jednego. 

Jednym słowem najgorsze już za mną :)

Postanowiłam trochę zmienić wygląd bloga. Wydaje mi się, że dość często to robię - ale po prostu poczułam taką potrzebę :D

Wcześniej:
Teraz:

Mam nadzieje, że nowy wygląd przypadł Wam do gustu :)
Już szykuję kolejny post :) i oczywiście nadrabiam blogowe zaległości :)
Pozdrawiam !
 

32 komentarze :

  1. świetny nagłówek, również z chęcią zaobserwuje twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz jest to tak profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obecny nagłówek jest lepszy :) kolorowy i żywszy :)
    zmiana oczywiście na lepsze :)
    zapraszam w wolnej chwili do siebie na nowy post ♥
    www.likemywholefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo!:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdanych egzaminów :) Nagłówek bardzo mi się podoba (szczególnie środkowe zdjęcie) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdanych egzaminów :) Nagłówek bardzo mi się podoba (szczególnie środkowe zdjęcie) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Ostatni tez pewnie będzie zdany! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ;) nagłówek naprawdę ładny, dużo lepszy od poprzedniego ;) w wolnej chwili zapraszam do siebie na nowy post ;)
    http://chmielublog.blogspot.com/2014/02/w-koncu-odpoczynek-tydzien-szkoy-i-ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanych egzaminów !! :)
    Zapraszam do siebie :)
    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To trzymam kciuki jeszcze za ten jedne egzamin :* !
    Śliczny nagłówek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy wygląd świetny !! :)
    pozdrawiam:)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba nagłówki ładne, poprzedni i aktualny :) Ja już czasy sesji mam za sobą i szczerze mówiąc, mimo, że wtedy wydawał mi sie to jedynie czas ogromnego stresu to i tak wróciłabym nie raz do czasów studenckich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek bardzo ładny :) Przyciąga oko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dziś zaczęłam chillout. Czekam również na wyniki ostatniego egzaminu, z nadzieją przeogromną, że będzie on pozytywny : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wyrazisty i oryginalny nagłówek-to dobrze!
    Będziesz się wyróżniała

    OdpowiedzUsuń
  16. super nagłówek, bardziej pasuje do tematyki bloga i taki... weselszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta zmiana ;)
    ja też ostatnio troszkę u siebie zmieniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja Córa tez ma za sobą zdaną sesję, więc wiem jakie to szczęście, gratuluję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje - to dobrze, że zdałaś to najwazniejsze ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zmiana jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta zmiana, jest bardziej energetyczna, gratuluję zdania 4- egzaminów, piąty na pewno też zaliczony

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny nagłówek, ale jakoś do reszty bloga mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!:) A blog wygląda super!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/team.html

    OdpowiedzUsuń
  24. No i bardzo fajnie ci Iwonko wyszło : ) Gratulacje dasz radę : ) Trzymam kciuki za ten ostatni : )
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna zmiana, choć wcześniej też mi się podobało :)
    Gratuluję (prawie) zakończonej sesji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląd mi się bardzo podoba, jest bardziej czytelnie i nagłówek mi się podoba:)
    A zmiany to u nas kobiet normalna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny baner :) Kolorowo i wesoło :!)

    OdpowiedzUsuń