piątek, 28 lutego 2014

Ostatnie zakupy/zdobycze

Witajcie ! :)
Ale dziś mamy piękny dzień - słońce świeci na całego a ja muszę siedzieć w domu i pisać pracę mgr :P cudownie wręcz :D  .......

Dziś przedstawiam Wam głównie moje ostatnie zakupowe zdobycze. Nie ma tego dużo ale ... zawsze coś :)


1. Buty - ćwieki, ćwieki, ćwieki ....... uwielbiam :) cena około 45 zł


2. Komin, panterka - cena 14 zł


3. Szal - kolor mnie oczarował :) pomarańczowo-koralowo-neonowy - cena 17 zł


4. Bluzka - cena 19,90 zł (wcześniej 29,90 zł)


5. Top - cena 9,90 zł


6. Top - SH - cena 3 zł


7. Wygrana w rozdaniu - kolczyki sutasz :)


Wpadło Wam coś w oko ? :)
Jak Wasze ostatnie zakupowe-zdobycze ?

buziaki :*:)

 


40 komentarzy :

  1. Super zakupy, szczególnie buty :) Pamiętam ten ból pisania magisterki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wpadl w oko neonowy szal:)
    sama musze kupic sobie jakies botki i kurtke na wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top Imagine to mój typ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szal jak najbardziej jest w moim stylu, a kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! kolczyki z rozdania są extra i ostatnia koszulka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że były udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się komin i szaliczek podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy ! Najbardziej podobają mi się kolczyki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy! Sweterek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 i 4 super;-)))
    moje zakupy w tym miesiacu to 3 pary butów i baza pod makijaz:)
    .. wiec u mnie dopiero skromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i top z sh są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy kupiłaś :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolczyki, komin w panterkę również

    OdpowiedzUsuń
  14. udane zakupy :)
    a kolczyki..wow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się zakupy, a najbardziej chyba ta pudrowa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zakupy, szal mnie zachwycił szczególnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten t-shirt który kupiłaś jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super :) Zapraszam do mnie na nowy post :* http://wirginiathings.blogspot.com/2014/03/goodlookin.html

    OdpowiedzUsuń
  19. mam podobne buty, tylko jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Butki mam podobne tylko ze czarne :) a kolczyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taki sam komin pantere a kolczyki sa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  22. Najfajniesze buty i bluzka z napisem imagine!:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/let-go-for-tonight.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy nabyłaś :)
    Buty rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pokaźne zakupy :) Podobają mi się buty i różowa bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty mi się bardzo podobają i ta bluzka z sh :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny ten top z sh C:

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ten Top jej za 3 zł <3 zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są świetne! Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. top w serduszka mi się podoba :)

    p.s.zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że też piszesz pracę mgr :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. top w serducha ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń