wtorek, 11 lutego 2014

Tygodniowe zdobycze/zakupy

Postanowiłam dziś zrobić post podsumowujący ostatni tydzień, a konkretnie to co udało mi się zdobyć i kupić.
Sama lubię oglądać na blogach takie posty :)

1. Kalendarz, który można było zamówić na stronie internetowej. Naczekałam się dość długo, szczerze myślałam, że się gdzieś zatracił po drodze :P
Czy dalej można go zamawiać ? (ktoś wie?)


 2. t-shirt - zakupiony w cenie promocyjnej za 19,99 zł - motyw Paryża :) - czyli to co lubię najbardziej :)


 3. t-shirt - prezent od brata


4. t-shirt, który zafundowała mi moja uczelnia i mały dodatek :)


 5. Czapka z cekinami w przecenie za 14,99 zł z 25 zł


6. Wygrana u Angela Pe 
Dziękuję kochana :):*


7. Lakierowe szaleństwo - koszt 1,99 zł/sztuka


A jak Wasze ostatnie zdobycze/zakupy ?
Pozdrawiam :)


27 komentarzy :

  1. Gratuluje :) zwlaszcza wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję fajnej wygranej,prezentów a kolory lakierów fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z motywem Paryża jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe też mam ten kalendarz :) Świetny T-Shirt :)) gdzie złapałaś takie tanie lakiery??:O

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje śliczne kolory lakierów :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://czarnokolorowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio unikam zakupów kosmetycznych ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te Twoje nowości :D :))
    czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Świetne zdobycze. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe zdobycze ;)
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no, no szalejesz! a ja ostatnio klepię biedę, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te koszulki z Paryżem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te lakierki mam, ale niektóre mają słabe krycie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile nowości-fajności :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te koszulki są no może oprócz tej zielonej z uczelni :p Z lakierów najbardziej podoba mi się ten fioletowy :) mam taki sam :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Widac, że lubisz Paryż :D Zaszalałaś, ja ostatnio muszę przystopować z zakupami, bo brak funduszy hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Super są te zdobycze.Ta bluzka z Paryżem <3.Gratuluję wygranej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdobycze i kolory lakierów :)) ja jutro ruszam w poszukiwaniu jakiejś koszuli ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Bierzesz u mnie udział w rozdaniu, ale nie widzę Cię w polubieniach na facebook'u :) Kliknij, jeśli chcesz wziąć udział, masz czas do 23:59 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. All the t-shirts are beautiful!
    I'm really in love with the colors of the nail polish (:

    Honey,I'm following your amazing blog on GFC,
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdobycze! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne t-shirty, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kalendarza zamówić juz nie można, cieszę się że nagroda dotarła :)

    OdpowiedzUsuń