poniedziałek, 17 lutego 2014

Weekendowe paznokcie - fiolet

Zakupiony ostatnio lakier okazał się strzałem w 10 ! :) 
Bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach, a kolor jest świetny. Fakt faktem musiałam zastosować 2-3 warstwy lakieru by pokryć "prześwity" ale za taką cenę mogłam się tego spodziewać - cena 1,99 zł - lakier mini max


Do pomalowania paznokci użyłam również różowego lakieru z Astor o zapachu wiśni :) Moim zdaniem ładnie się ze sobą komponują :)







Podoba Wam się ? A może macie całkiem odmienne zdanie ? 

POZDRAWIAM :*



31 komentarzy :

  1. Podoba mi się to zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się Astora ;)
    faktycznie pachnie wiśnią?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierkowe połączenie :-) Uwielbiam takie na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie fioletu z różem :) Często podobnie maluję paznokcie :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze - http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba sobie zafunduje taki lakier od astora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten fiolecik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten fioletowy jest śliczny ♥

    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodkie kolory! cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie obydwa na tak - i róż i fiolecik :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie razem wyglądają! i zaciekawiłaś mnie tym zapachowym lakierem, nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają :) piękne pazurki ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeju,ale świetny.Fajni,że pachnie wiśniami :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne paznokcie, najbardziej podoba mi się ten różowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. oba kolorki baaaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor :D

    Zapraszam do mnie na recenzję płyty Avicii "True" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne mani - takie wiosenne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. http://newstylishlife.blogspot.com Zapraszam do mnie. Plus super blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taki sam fioletowy lakier :) jest śliczny :)
    Zestawienie kolorów lakierów jest świetne! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. NOMINOWAŁAM CIĘ DO LIEBSTER BLOG AWARD,SZCZEGÓŁY NA MOIM BLOGU :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne masz paznokcie ;)
    i kształt płytki !

    kolory moje ulubione ;-)

    OdpowiedzUsuń