poniedziałek, 3 marca 2014

blue shine

Cześć :) 
Moja kolekcja lakierów wciąż się powiększa i powiększa - oczywiście nie jest to zamierzony cel ale to jest silniejsze ode mnie :D Po prostu uwielbiam je ! :) Kiedyś przedstawię Wam całą moją kolekcję.
A tymczasem ... kilka zdjęć "paznokciowych" :D 
Zdecydowałam się na pomalowanie paznokci na kolor niebieski (lakier mini max) a później pokryłam je dodatkowo lekko brokatowym lakierem z Golden Rose :) 
Ten lakier z Golden Rose mam już parę dobrych lat a nadal świetnie się spisuje. Trwałość lakierów z GR jest niesamowita !











  Jak Wam się podoba ogólny efekt ? :)

I jeszcze moje dzisiejsze zakupy:
1,99 zł / sztuka

 Pozdrawiam :)

33 komentarze :

  1. Pewnie, że się podoba :) ja też mam tyle lakierów, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt ;) Z nowych lakierów bardzo podoba mi się róż i czerwień (czy to malinowy, słabo widzę) :D Czekam z niecierpliwością na ich recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ty kupujesz te lakiery?Bo są przepiękne :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim osiedlowym tanim sklepie - coś podobnego do chińczyka :)

      Usuń
  4. bardzo ładny ten niebieski :) a całość daję super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się chyba nigdy nie przekonam do niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier świetny bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też tylko przybywa nowych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten kolorek :) z brokatem też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie już się pudełko przepełniło od nadmiaru lakierów :D muszę przystopować ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne paznokcie, ja lubię jak się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to połączenie :-) Lubię takie "jeansowe" odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te lakiery są świetne i ta cena ideał ;))

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda ten odcień lakieru z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo! uwielbiam niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w połączeniu wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne polaczenie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakier świetny bardzo przypadł mi do gustu :)
    Moja kolekcja też się ciągle powiększa...już jej nie mam gdzie trzymać.

    Bardzo fajny blog, ciekawe są twoje arcydzieła na paznokciach.
    Bedę tutaj zaglądać częściej. Zatem obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda to połączenie :) gdzie Ty wynajdujesz takie tanie lakiery?! :P

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny ten niebieski kolorek ;)
    ja ostatnio dostałam od siostry cukrowy czerwony lakier z Golden Rose, jest świetny i super trwały ;D prawdopodobnie wrócę do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne połączenie :) Ten niebieski kolor jest świetny. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie razem się komponuje ;)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mów, że to są naturalne paznokcie! piękne c:

    OdpowiedzUsuń
  25. wiem ze to blog kosmetyczny ale moze masz ochote zrobic wishliste dressale ,szczegoly wspolpracy z dressale u mnie na blogu :) btw obserwuje uwielbiam blogi z recenzjami zawsze mozna jakas nowosc odkryc :):)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie proste połączenie a taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te lakiery. Są małe, więc szybko zużyje się całą zawartość i nie ma ryzyka, że się przeterminują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam kolor niebieski :) Lakiery miniaturki nieraz miałam i byłam zadowolona. Zwłaszcza, że nigdy się nie marnowały i były wykorzystane przeze mnie do końca. Często, gdy kupowałam te większe niestety po jakimś czasie musiałam je wyrzucić. Zmieniały mi się upodobania itd :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te małe lakierki i taniutkie. Lubię takie kolorki i małe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne pazurki <3 i do tego w moim ukochanym kolorku

    OdpowiedzUsuń