wtorek, 11 marca 2014

Clinique - śmietanka do twarzy

Kosmetyk ten otrzymałam od brata jakiś czas temu.
Preparat ten nie należy do tanich, więc tym bardziej się ucieszyłam jak go dostałam :D
Z produktami tej firmy nigdy nie miałam do czynienia aż do teraz :)


Opis produktu: 
Delikatny preparat do demakijażu oczu o konsystencji śmietanki. Bardzo dokładnie usuwa wszelki makijaż oczu, nawet ten typu long-lasting. Producent zapewnia o specjalnej formule preparatu, delikatnej dla oczu jak łzy - nie ma mowy o jakichkolwiek podrażnieniach. 
 
  
Czy ten produkt ma jakieś minusy ?
Moim zdaniem nie :) Ma delikatną konsystencję, koloru białego, która bardzo dobrze rozprowadza się w okolicach oczu. Potrzeba niewielką ilość tego produktu by pozbyć się makijażu w kilka sekund. Zapach mleczny, neutralny bardzo przyjemny :)
Nie podrażnia oczu. Po zastosowaniu pozostawia twarz nawilżoną i miłą w dotyku. Nadaje się do każdego typu skóry.
Opakowanie ma 75 ml czyli jest dość małe ale produkt jest wydajny co go usprawiedliwia :D Zamykany jest na "klik" co ułatwia użytkowanie.
Cena jaką udało mi się ustalić tego kosmetyku to 65 zł - niestety trochę dużo jak za taką pojemność ale myślę, że wart zakupu. Produkt szczególnie dobrze się sprawdzi wśród osób, które mają oczy bardzo wrażliwe :) 


Jakie jest Wasze zdanie na temat produktów z Clinique ? :)


31 komentarzy :

  1. ja też wygrałam ale bazę i krem :) Były ok, ale bez szaleństwa za taką cenę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi kusząco ....śmietanka do twarzy:)
    Ja miałam jedynie podkłady tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobione :) 2 polubienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę, że coś takiego jest. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam ale cena nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam nic tej firmy, jednak myślę, że czasem warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tylko próbki ich kosmetyków, ale zdołałam z nich wywnioskować że są godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie stać mnie na taką półkę cenową kosmetyków... Choć może kiedyś, nie mówię nie, tym bardziej, że recenzja zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajciu, już sama nazwa powoduje, że chcę go spróbować ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam do czynienia z produktami clinique, prócz kilku próbek, ale po próbce dużo nie powiem ;)) Ten produkt wydaje się fajny, no i ta nazwa "śmietanka" :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Clinique miałam kiedyś ich słynne trzy kroki i niestety byłam nimi rozczarowana. Od tej pory z ostrożności podchodzę do kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ! Chyba sobie kupię ! :))

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śmietanki jeszcze nie miałam. Ogólnie nic z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. No o śmietance to ja jeszcze nie słyszałam :-) Mam co prawda jogurt do ciała ale śmietanka mnie miło zaskoczyła :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Clinique na moją cerę działają neutralnie... nie tego oczekiwałam po takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nic z tej firmy a szkoda :p

    OdpowiedzUsuń
  17. z tej firmy miałam tylko krem pod oczy który lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubie clinique
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też miałam ten produkt ale niestety u mnie Clinique się zupełnie nie sprawdza :( Za to kosmetyki z Bielendy i Bandi do twarzy u mnie działają mega :) Mam prośbę możesz poklikać w linki ? http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cena jak dla mamy ( czyt. MNIE ) jest dość wysoka i nie mogłabym sobie na niego pozwolić Raczej szukam tańszych, a dobrych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie strasznie kusi ostatnio balsam do demakijażu z Clinique, poleciany przez Nissiax. Tylko szkoda mi wydać na produkt do demakijau aż 140 zł. Ale podobno wart jest swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie znałam tego kosmetyku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. dobry brat :)) ja niestety nie miałam jeszcze możliwości używania kosmetyków tej marki ;p nie są na moją studencką kieszeń ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam peeling był świetny to i myśle, ze ta śmietanka byłaby świetna

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Clinique miałam kiedyś tonik, śmietanka brzmi przyjemnie, choć cena rzeczywiście dość wysoka, poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. brzmi przyjemnie, ale wg mnie jednak za drogo jak na demikijaż - jestem skąpa :P

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny tytuł ;-) szkoda że taka cena:P

    OdpowiedzUsuń
  28. great post! check out my wishlist and don't forget to click some links :*

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. No to musi być fajny, jednak wychodzi na to, że nigdy go nie kupię, bo zwyczajnie szkoda mi kasy :D

    OdpowiedzUsuń