czwartek, 6 marca 2014

dressale - przegląd sklepu

Zaciekawiona asortymentem sklepu http://www.dressale.com postanowiłam go przejrzeć :)
Znacie ten sklep ? :)

Firma ta oferuje bardzo dużo sukienek/sukni/butów/biżuterii od wyboru do koloru.
 Dużo czasu spędziłam na tej stronie, nie mogąc się zdecydować na konkretną rzecz.
Kilka rzeczy wpadło mi w oko :)

W maju idę na komunię i do tego czasu muszę zakupić jakąś sukienkę odpowiednią na tą okoliczność. 

Mój wybór padł na:
Sukienka nr. 1 

Sukienka nr. 2
KLIK 


Buty - idealne do sukienki nr. 2
KLIK 
 i mini opakowanie, na komórkę, mały portfel

Jak Wam się podoba takie połączenie ?
 A może wybralibyście całkiem coś innego ?

Pozdrawiam :)

31 komentarzy :

  1. Mi bardziej wpadła w oko sukienka nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. druga sukienka bardzo ladna ale wg mnie te buty nie pasuja do niej sa straszne;/ czy to jakas forma wspolpracy ten post bo juz na innym blogu widzialam podobny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się buty podobają :D
      Tak, to jest taka forma przyszłej współpracy :)

      Usuń
  4. kliknięte:) mają przepiękne rzeczy:) bardzo proszę o rewanż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka nr 2 będzie śniła mi się po nocach i będę takiej szukała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki bardzo ładne. Ta druga- mega! :)
    Zapraszam na małe rozdanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem na nie! tyle konkursów organizowali z blogerkami, a później już się nie odzywali.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie wiedziałam - może tym razem będzie inaczej :)

      Usuń
    2. poważnie? uuuu, mam nadzieje, że teraz nie zrobią sobie złego PR ;)

      Usuń
  8. Śliczna pierwsza ta sukienka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga sukienka jest w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba druga sukienka ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ardzo ładne sukienki, jednak bardziej podoba mi sie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie obie mają w sobie "to coś":)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie ładne ale wybrałabym ta druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kliknęłam i zapraszam do mnie też na dressale wish-list http://testolandiazadarmo.blogspot.com/2014/03/dressale-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  16. koronkowa sukienka jet prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  17. POKLIKANE :* POWODZENIA :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/na-impreze-w-sukience-z-dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka nr 2 jest najładniejsza :) Bardzo podoba mi się ta mała "torebeczka" czyli opakowanie na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta 2 sukieneczka jest przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka nr. 2 podoba mi się baaaaardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsza sukienka jest wow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszłabym na jakąś komunię... Ale najwczęsniej chyba dopiero za 5 lat u chrześnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ;) mi zdecydowanie podba się dwójka <3

    OdpowiedzUsuń