czwartek, 27 marca 2014

Fashionista Pink


Potrójna pomadka Triple Core Trend Edition
z Oriflame

Pomadki nigdy nie były moimi ulubieńcami, aż do dziś :)
Mocny, wyrazisty kolor ust dodaje każdej kobiecie nutkę pikanterii.
Od pewnego czasu coraz bardziej przekonuje się do tej teorii :)

Pomadka jest limitowana. Jej opakowanie jest bardzo oryginalne i wyróżnia się z pośród innych szminek. Strona graficzna przypomina kwiaty o fenomenalnych kształtach.



Szminka utrzymuję się na ustach do 5-6 godzin (bez picia i jedzenia). Kolor ma piękny, bardzo wyrazisty. Niestety w moim przypadku trochę wysusza mi usta ale dla efektu często po nią sięgam :)



Jak Wam się podoba kolor ?

buziaki :*:)


29 komentarzy :

  1. Pierwszy raz o niej słyszę, ale ten odcień różowego jest fajny. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, ja mam z Oriflame właśnie tusz do rzęs i całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za różem ale ten wygląda naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny ;) ja na sobie nie lubię takich kolorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor trochę nie mój, a i opakowanie średnio do mnie przemawia. Wolę jednak klasykę, eleganckie opakowanie w ciemnym, czarnym bądź granatowym kolorze. W takim opakowaniu każda niemal pomadka wygląda elegancko i ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie wygląda bardzo tndetnie jak zwykłej pomadki ochronnej a ona chyba taka nie jest??? kolor ladny..

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny odcień i usteczka:)
    Opakowanie się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma przepiękny odcień i ślicznie wygląda na ustach, szkoda, że może je wysuszać :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor, ja lubię mocne róże i fuksje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor - taki malinowy róż, podoba mi się półsatynowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor oraz opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna, ale opakowanie robi największe wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny kolorek! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kolorek! :) W ogóle świetne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super kolor *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, musiałam ją przeoczyć w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolorek, strasznie mi sę takie pdoobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie kolory! Ale masz ładne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolorek, ale dla mnie by nie pasował :D

    OdpowiedzUsuń