piątek, 14 marca 2014

Kolejne niekosmetyczne zdobycze/zakupy - marzec

Hej :)
Po raz kolejny przychodzę do Was z podsumowaniem tego co udało mi się ostatnio zdobyć/zakupić :)

Miejscowy SH rozpieszcza mnie każdego poniedziałku - kiedy jest nowa dostawa :) Można zdobyć wspaniałe rzeczy, firmowe za małe pieniądze. Oczywiście nawał ludzi utrudnia poszukiwania ale mimo wszystko warto :D Trzeba po prostu trafić na dobry dzień, SH i mieć trochę szczęścia :)
Kupujecie w SH ?

 SH 
1. Sweter - H&M - 15 zł
2. Krótka bluzka/kamizelka - Atmosphere - 7 zł


 Zdobycze/zakupy sklepowe
1. Baleriny x2 - 14,99 x 2 zł
2. Sweter - ponad 17$ - wygrana

Korzystając z tego, że mam dziś wolne umilam sobie czas ....
truskawkami :)



 buziaki :):*


53 komentarze :

  1. Baleriny są świetne
    i na taki sweterek poluję, coś mi wpadły do głowy takie motywy
    Kolor może już byc inny

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo podobają mi się baleriny sama muszę kupić nowe

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta krótka bluzka w czachy:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Kupiłam ostatnio identyczne miętowe baleriny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super sweterek <3 Mmm..truskawki ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, jak ja Ci zazdroszczę tych truskawek!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne sweterki:) truskawki*-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa, kamizelka w czachy jest boska :)) Ja na szczęście nie musze kupować ubrać. Moje ciotki i kuzynki tak pędzą za modą, że ubiorą coś raz i wyrzucają, więc ja chętnie przyjmuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy sweterek i baleriny bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek H&M jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze zakupoow i truskawek:)

    Zapraszam na nowy post + prosze o kliki:) (info w poście)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/2014/03/olej-kokosowy-od-laboratorium-biooil.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula w czaszeczki i biały sweter są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdobycze :) balerinki mietowe piekne rowniez kobaltowymi bym niepogardzila:) pozdrawiam udanego weekendu zycze :+<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami zaglądam:) Ta kamizelka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam takie balerinki, ale jasne i są już brzydkie. Muszę zainwestować w nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba żartujesz, ze to są rzeczy z sh! świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdobycze, sama nie wiem co mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie mogę nic znaleźć w SH

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Balerinki są śliczne. Bardzo podobają mi się ich kolory i wzór, bo jest prosty, ale nie zwyczajny :)
    Bluzka z Atmosphere też jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzka z czachami bardzo fajna :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect things!
    Kisses*

    Please make one clicks in link on my wishlist it help me a lot ^^
    http://www.flordemaracuja.pt/2014/03/persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  24. haha te body w czaszki były również u mnie w lumpeksie :D i tez poluję tylko czekam na przecenę:p
    a zdobycze świetne ;-) ja uwielbiam sh <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne rzeczy :)
    szczególnie balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne baleriny w wiosennych kolorach,

    OdpowiedzUsuń
  27. baleriny są w bardzo fajnych kolorkach i ten sweterek mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam SH,ale w moim miasteczku brakuje takiego,gdzie naprawdę można znaleźć perełki:(

    OdpowiedzUsuń
  29. balerinki obłędne, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy świetny sweterek! Ja kupuję gdy tylko mam okazję być w SH:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/dont-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 sweterek śliczny! Balerinki również urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rzeczy, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek z H&M naprawdę świetny!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  34. ja ostatnio upolowałam polar za 3 zł, ale jakoś w sh nie umiem się odnaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Baletki są BOSKIE !!! Zapraszam do Mnie na NOWY post na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/03/little-blue-dress.html :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oba sweterki są poprostu mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne okazje upolowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sweterek bardzo nam się podoba, a truskawki...,mniam!!mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zdobycze. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja w SH jakoś nie mogę się odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ale świetne rzeczy ;) najbardziej podoba mi się ostatni sweterek - jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miętowe baleriny i pierwszy sweter, meeega~:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne zdobycze. Ja również uwielbiam zakupy w SH. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciuchy jak ciuchy:P... Od truskawek nie mogę oderwać oczu :P Moje ulubione owoce :D

    OdpowiedzUsuń