niedziela, 9 marca 2014

Mydło Mitia - SILK SATIN

Cześć ! :)
W ramach kolejnej akcji zorganizowanej przez samplecity.pl zakwalifikowałam się do testów tym razem mydła Mitia. 


Mydło to ma 500ml i starcza na bardzo długo. Dodatkowo produkt ten jest dostępny w 10 rodzajach :) myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
Można je zobaczyć TU :)
Ja dla czystej ciekawości z chęcią przetestowałabym je wszystkie :)


Mydło to ma fajną, sprawną pompkę i z łatwością wydobywa się. Zapach bardzo przyjemny, jednak krótkotrwały. Po kilku minutach całkowicie się ulatnia - a szkoda. 
Świetnie się pieni i dobrze myje dłonie. Plusem jest to, że opakowanie jest wielokrotnego użytku i po skończeniu produktu można dokupić tylko wkład-mydło :)
Cena jest bardzo przystępna, to około 4-6 zł. 
Dodatkowo mydło te nie uczula, nie wywołuje podrażnienia. Jedyny dość ważny minus dla mnie to fakt, że wysusza skórę. Niestety po zastosowaniu mydła muszę użyć kremu nawilżającego bo jednym słowem "nie wytrzymuję" :D Słyszałam wiele opinii na ten temat i u jednych produkt ten wysusza skórę a u innych nie. 
 Także dla niektórych będzie on świetnym produktem a dla innych trochę mniej :) 


Pozdrawiam i miłej niedzieli kochani ! :)


22 komentarze :

  1. ale niska cena i fajnie, że się pieni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowo się pieni, Mały Mysz byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie jablkowo aloesowe fajne pachnie :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianka rewelacyjna się robi.
    http://painted-art.blogspot.com/ zapraszam i tu

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione mydełko zaraz po Białym jeleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mydełko, jeszcze takiego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kiedyś wypróbuje :) zapraszam na Nowy post na http://wirginiathings.blogspot.com/2014/03/black-blue-fur-vest.html i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna firma, warto zakupić i wypróbować. Takie mysła w płynie są bardzo poręczne.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o nim wcześniej i nawet nie spotkałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobra ceno no i faktycznie super się pieni ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś, gdzieś je widziałam. Miły produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cena zachęcająca :) fajnie, że się pieni

    OdpowiedzUsuń
  13. za wysuszanie niestety od razu ma bana. Eh ta moja niedoczynność :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam mydło w płynie tej firmy tylko o innym zapachu i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam , ale inny zapach :) bylo ok

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam to mydło :) Jest raczej normalne. Mydło jak mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jestem pewna ale widziałam chyba t mydło w rossmannie. ale jeszcze go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy produkt, jednak mam już sprawdzone mydełko którego zawsze używam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie widziałam nigdzie produktów tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. rzeczywiście cena jest bardzo przystepna. Firmy nie znam, ale zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie miałam tego mydełka. Cena jest przystępna. Dodatkowy plus, że można dokupić jak to określiłaś "wkład". To dużo:)

    OdpowiedzUsuń