niedziela, 30 marca 2014

stylizacyjny look nr. 2 - GOLD & SILVER

Witam Was kochani w ten słoneczny, piękny niedzielny dzień :)

W planach na dzisiaj mam nadrobić parę uczelnianych rzeczy, popisać coś z pracy mgr. a na końcu pouczyć się :P - mam nadzieję, że czasu mi jeszcze starczy by gdzieś się wyrwać i skorzystać troszkę z tego słońca :)

A dzisiejszy post dotyczy :

Czy należy łączyć dodatki/biżuterię/ubrania ze złota i srebra ?
Co o tym myślicie?

Ja do pewnego czasu myślałam, że nie wypada. Jakoś to po prostu nie pasuje to do siebie i nieestetycznie wygląda. 
Ale czemu nie ?

Wszystko można zaakceptować a każdemu podoba się coś innego :)

Czas na zmiany :)
 

1. Sukienka - KLIK
2. Kolczyki - KLIK
3. Naszyjnik - KLIK
4. Buty - KLIK


Wiele istnieje opinii, że łączenie złota i srebra to "barbarzyństwo".
Jednak jeśli wszystko ma swój umiar i zachowane jest w odpowiednich ilościach/proporcjach to ma swój urok.

buziaki :*;)

 
 



29 komentarzy :

  1. dla mnie świetne połączenie :) Nie ma co się martwić, co wypada a co nie, tylko nosić co się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są genialne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie łączę srebrnych kolczyków ze złotą bransoletką lub odwrotnie. ale nie widzę w tym nic złego jeśli ktoś to zrobi umiejętnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesująca stylizacja! Najbardziej spodobały mi się buty:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wyglada
    Buty są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie czemu nie? Wszystko zależy chyba od konkretnej stylizacji. Tak generalnie to chyba nie da się powiedzieć, czy można złoto ze srebrem łączyć, czy nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka piekna ale te buty na złotym obcasie mnie przerażają ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,ale stylizacja :o A buty jakie fajne ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się buty, obcas jest chyba jak kręgosłup, z tego co pamiętam. Osobiście wolę srebro od złota. Sukienka nie przypadła mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię połączenie złota ze srebrem albo żółtego złota z białym.

    OdpowiedzUsuń
  11. mi dodatki wpadły bardzo w oko :) buty robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie mogę się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi najbardziej sie podoba naszyjnik, taki delikatny fajny.
    Pozdrawiam !
    D.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ogólnie nie przepadam za łączeniem srebra i złota, ewentualnie akceptuję takie zrównoważone połączenia ;) To Twoje jest akurat stonowane, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka, ale ja bym wolała na dwóch ramiączkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem za dużo tych "błyskotek" :), to tak jakby pomalować mocno i wyraziście oczy i usta... ja kieruje się zasadą albo podkreślamy oczy, albo usta, tutaj jest dużo wyolbrzymione :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie powiem, że źle to wygląda, ale mimo wszystko jestem za klasyką: jak złoto to złoto, a jak srebro to srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria którą noszę głównie ma złoty kolor. Srebro chyba mi się znudziło :)
    Czy pasuje srebro do złota? Nie bardzo wg mnie. Nie podobają mi się założone na jednej dłoni pierścionki złote i srebrne.

    OdpowiedzUsuń
  19. W biżuterii nie łączyła bym ale w takim zestawieniu w ciuszkach, butach czemu nie? Zwłaszcza,że na zdjęciach wygląda to super.

    OdpowiedzUsuń