piątek, 21 marca 2014

stylizacyjny look nr.1 - BLACK & RED

Cześć :)

Zdecydowałam się na małą zmianę tematyczną bloga :) Oprócz kosmetyków i urodowych tematów będą posty modowo-stylizacyjne. 
Nie warto się ograniczać tym bardziej jak coś Cię interesuje :)
Trochę muszę pozmieniać w wyglądzie bloga a przede wszystkim  zmienić jego nazwie :) <= Mam nadzieję, że dojdę do tego jak to się robi :)

Wracając do posta :)

Zakłada się, że sztuka właściwego łączenia barw jest dość trudna.
Kolory w stroju wzbogacają nasz wizerunek. Za ich pomocą możemy dodać sobie powagi lub odmłodzić wizerunek. 
 stylizacyjny look nr.1
sukienka KLIK -$143.99
buty KLIK -$42.99
 kolczyki KLIK -$10.49
http://www.dressale.com 

Kolor czarny
 Z czarnym wszystkie kolory dobrze się komponują. Najlepiej jest łączyć z czarnym kolory kontrastowe, jednak nie jest to konieczne.  
Kolor czarny to kolor wieczorowy, elegancki, kolor powagi i szacunku. Ulubiony kolor, sławnej kreatorki i ponadczasowej ikony mody - Coco Chanel, której kreacje są zawsze na czasie. To ona pierwsza zaprojektowała czarną sukienkę, która króluje w każdej kobiecej szafie.
Czarny kolor nie pasuje do każdego typu urody. Za ubraniem w czarnym kolorze chowamy swoje kompleksy, problemy, uciekamy od rzeczywistości. 
Jak Wam się podoba powyższa stylizacja?
 
 buziaki :*



34 komentarze :

  1. Piekna sukienka, i te buciki również
    Kliknełam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, jeszcze kilka lat temu miałam fioła na punkcie czarnego i ubierałam się tylko w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. film na kinoman.pl obejrzałam kopia nie za wspaniała, ale ujdzie ;)

      Usuń
  3. O kurde,świetna stylizacja :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta sukienka !
    Pozdrawiam !
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna ;) a sukienka bije wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka idealna!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje mi jeszcze zdjęć biżuterii. Kolczyki to za mało bym mogła nasycić wzrok ;)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja :)

    subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała czarna zawsze się sprawdza. Ta zaproponowana przez Ciebie jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikalam ,zycze udanej wspolpracy mam nadzieje ze ci nie napisza ze nie moga zliczyc klikow bo mieli atak hakerow jak to bylo w moim przypadku :) buziaki

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładną stylizację pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja, życzę szczęścia we współpracy z dressale, na pewno Ci się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka nie do końca w moim typie ale buty!! Cuuudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się takie połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ma koronki za sukieneczka ;))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! zakochałam się w tej sukience :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, szczególnie sukienka jest urocza :) Zapraszam na:

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. no super ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja. Śliczna sukienka. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie eleganckie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie mi się spodobała!:) Wszystko do siebie idealnie pasuje!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, ze poszerzasz dzialanosc bloga , zosrawilam klik :*

    Obserwujemy? Daj znac u mnie :*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :D Szczególnie szpile :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja to mam wieczne problemy z łączeniem... :P super, że rozszerzasz tematykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. w mojej szafie jest aż za dużo czarnych ubrań ale to klasyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ! ;))

    http://naataliiiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja :) totalnie w moim guście :)

    by-mandyrainbow.blogspot.com
    zaobserwujesz? :) (obserwacja=obserwacja | powiadom mnie w komentarzu)

    OdpowiedzUsuń
  30. super pomysł :)
    ja mam sporo czarnych ubrań,ale to dlatego,że to jednak klasyka i wiele ubrań pomimo lat są nadal modne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. seksowna, ale nieprzekombinowana stylizacja, super (:

    OdpowiedzUsuń